پیشنهاد محسن رضایی به رهبرانقلاب

به گزارش چاپار بلاگ، محسن رضایی گفت: احزاب اصولگرا و اصلاح طلب سرمایه هایی هستند، اما به نظرم باید سیستم ساختار سیاسی را برای آینده ایران درست کنیم.

پیشنهاد محسن رضایی به رهبرانقلاب

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

محسن رضایی در جمع بندی اظهارات خود در مناظره دوم گفت:

نام دولت ما اقدام و تحول است، یعنی دیگر وعده و شعار را باید کنار گذاشت و جراحی های بزرگی انجام داد چرا که مسائل اجتماعی ریشه در مسائل اقتصادی و مسائل اقتصادی ریشه در مسائل سیاسی و مدیریتی دارد.

برنامه دولت ما اصلاح از درون قدرت است و به این دلیل که رابطه من با نظام با ثبات بوده و از 17 سالگی تا الان در جهت مستقیمی حرکت کردم و به دلیل اعتمادی که بین من و نظام وجود دارد و رابطه ای که با دوستان دیگر از نیرو های مسلح تا قوه قضاییه و مجلس دارم می توانم ادعا کنم اصلاحات اساسی را انجام دهم. ابتدا از خود دولت شروع خواهم کرد، این بدین معنا نیست که از مدیران با کفایت فعلی استفاده نکنیم. بلکه باید مسائل و نواقص مرتفع و پاک شود.

مسئله دوم نهاد های وابسته به رهبری است که همه در خدمت دولت هستند. این موضوع هم نیاز به اصلاح دارد و من پیشنهاداتم را به رهبری ارائه خواهم کرد. همچنین باید به تحولات مجلس و قوه قضاییه کمک کرد و دولت ما به اقداماتی که آقای رئیسی در قوه قضاییه انجام داده و همچنین مجلس انقلابی کمک خواهم کرد.

من معتقدم شورای انقلاب فرهنگی بی خاصیت شده است و با رهبری مطرح خواهم کرد که اگر موافقت کنند این شورا را منحل کنیم.

احزاب اصولگرا و اصلاح طلب سرمایه هایی هستند، اما به نظرم باید سیستم ساختار سیاسی را برای آینده ایران درست کنیم. اصلاحات جدی در درون قدرت باید به وجود بیاید تا بتوانیم وارد مسایل اقتصادی شده و از طریق آن مسایل اجتماعی را حل کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16746

به "پیشنهاد محسن رضایی به رهبرانقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد محسن رضایی به رهبرانقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید