پروژه های عمرانی دانشگاه گنبدکاووس با اعتبار بیش از 4000 میلیون ریال به بهره برداری رسید

به گزارش چاپار بلاگ، پروژه های عمرانی دانشگاه گنبدکاووس با اعتبار بیش از 4000 میلیون ریال با حضور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم به بهره برداری رسید.

پروژه های عمرانی دانشگاه گنبدکاووس با اعتبار بیش از 4000 میلیون ریال به بهره برداری رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بیان کرد.

درآمدزایی و تنوع بخشی به منابع مالی، راه حل برون رفت دانشگاه ها از مسائل در شرایط تحریم

دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تنوع بخشی به درآمد ها و ایجاد درآمد اختصاصی پایدار را راه حل برون رفت دانشگاه ها از مسائل ناشی از تحریم و تروریسم مالی بیان کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در نشست شورای دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اقدامات اجرا شده در دانشگاه گنبدکاووس، چشم انداز این دانشگاه براساس دانشگاه سبز قرار گیرد.

نظرپور توجه به رسالت آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها در کنار کوشش برای تنوع بخشی به درآمد ها را ضروری دانست.

وی توضیح داد: توجه به تجربیات دانشگاه های خارج از کشور به منظور جلوگیری از تکرار اشتباهات در برنامه های اجرایی، الزامی است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ضمن تاکید بر حرکت دانشگاه ها به سمت دانشگاه سبز، توجه به دولت الکترونیک و حذف کاغذ را به عنوان یکی از مهم ترین راه حل های حرکت دانشگاه ها به سمت دانشگاه سبز ذکر کرد.

نظرپور همچنین ضمن بازدید از دانشگاه گنبد کاووس، چندین پروژه از جمله سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی با ظرفیت 112 نفر با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی با مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2700 میلیون ریال، استخر دومنظوره ذخیره آب و پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر 1،500 میلیون ریال و افتتاح مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه با مساحتی بالغ بر 10 هکتار، را افتتاح کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2131

به "پروژه های عمرانی دانشگاه گنبدکاووس با اعتبار بیش از 4000 میلیون ریال به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عمرانی دانشگاه گنبدکاووس با اعتبار بیش از 4000 میلیون ریال به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید