موافقت وزیر راه با احداث شهر فرودگاهی مشهد، تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری برای انتقال آب دریای عمان به شرق کشور

به گزارش چاپار بلاگ، استاندار خراسان رضوی گفت: فرودگاه جدید مشهد در قالب شهر فرودگاهی احداث می گردد و موافقت وزیر راه و شهرسازی نیز در این راستا گرفته شده است.

موافقت وزیر راه با احداث شهر فرودگاهی مشهد، تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری برای انتقال آب دریای عمان به شرق کشور

با همراهی تور عمان از اصفهان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید، گفت: باید در راستا استفاده از ظرفیت های داخلی استان در راستای توسعه مالی و فرهنگی قدم برداریم و این مهم با توجه به تحریم های ظالمانه، اهمیتی مضاعف دارد.

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: در مدل مثلث توسعه مالی که تا به امروز خوشبختانه نتایج مثبتی را به بار آورده باید بتوانیم از ظرفیت و توان بخش خصوصی به درستی استفاده کنیم.

رزم حسینی گفت: یکی از مهمترین اولویت هایی که در استان دنبال می کنیم بهبود و ارتقای فضای کسب و کار است؛ در حال حاضر براساس آمارها، میزان سپرده های بانکی در استان 90 هزار میلیارد تومان است و باید با استفاده از این منابع در راستا توسعه مالی استان با رویکرد توسعه متوازن قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های تعیین های مالی استان خراسان رضوی نیز در این راستا و به ویژه توسعه روستایی بهره بگیریم توضیح داد: خوشبختانه طرح همیاران آب در استان با هدف مقابله با بحران کم آبی شروع شده و در راستای عملیاتی شدن انتقال آب از چابهار به شرق کشور نیز، یک شرکت سرمایه گذاری تشکیل شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با هدف ساماندهی حاشیه شهر مشهد درصدد هستیم با همکاری آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و بخش خصوصی، 10 هزار و 500 واحد را در این مناطق احداث کنیم تا مسائل سکونتگاه های غیررسمی استان به حداقل برسد.

رزم حسینی تاکید نمود: برنامه ریزی لازم برای جابجایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و احداث فرودگاه جدید این شهر در قالب شهر فرودگاهی با سرمایه گذاری و آورده بخش خصوصی در حال اجرا است و موافقت های وزیر راه و شهرسازی نیز در این بستر گرفته شده است.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1692

به "موافقت وزیر راه با احداث شهر فرودگاهی مشهد، تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری برای انتقال آب دریای عمان به شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت وزیر راه با احداث شهر فرودگاهی مشهد، تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری برای انتقال آب دریای عمان به شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید