خبرنگاران انتصاب جدید در وزارت نیرو

به گزارش چاپار بلاگ، تهران - خبرنگاران - وزیر نیرو در حکمی رئیس مرکز آموزش های تخصصی و صلاحیت حرفه ای صنعت آب و برق را منصوب کرد.

خبرنگاران انتصاب جدید در وزارت نیرو

به گزارش روز آدینه خبرنگاران از وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان در حکمی محمدرضا فدایی تهرانی را به عنوان رئیس مرکز آموزش های تخصصی و صلاحیت حرفه ای صنعت آب و برق معرفی و منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم اردکانیان خطاب به فدایی تهرانی آمده است: انتظار می رود با همکاری و ارتباط موثر با واحدهای مختلف حوزه ستادی، شرکت های مادر تخصصی و شرکت های زیرمجموعه و مراکز آموزشی و پژوهشی، در انجام وظایف محوله در چارچوب برنامه های وزیر نیرو در دولت دوازدهم اهتمام ورزید.

ایفای نقش محوری در برنامه ریزی و اجرای آموزش های تخصصی با استفاده از ظرفیت های موجود در صنعت و سایر مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی، تدوین استانداردهای شایستگی و ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی صنعت آب و برق، راهبری سامانه جامع آموزش با هدف ایجاد انسجام در صدور گواهینامه های خاتمه دوره و صلاحیت حرفه ای، مشارکت در توسعه دیپلماسی آموزشی، از جمله انتظارت وزیر نیرو ذکر شده است.

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر شاهد چند انتصاب جدید در مجموعه وزارت نیرو بودیم و در پست هایی در بخش آب نیز تغییرات و جابه جایی هایی رخ داد و دو روز پیش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، در احکامی جداگانه، مدیران کل دفاتر برنامه ریزی کلان منابع آب و تلفیق بودجه، اقتصاد و بهره وری آب، مدیریت مصرف و تقاضا و توسعه نظام های فنی، بهره برداری و دیسپاچینگ برق آبی شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، عیسی عظیم زاده به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب و تلفیق بودجه، سید محمد آهویی به عنوان مدیرکل دفتر اقتصاد و بهره وری آب، مدیریت مصرف و تقاضا، و جواد حاجیانی بوشهریان به عنوان مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی، بهره برداری و دیسپاچینگ برق آبی شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شدند. البته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا فریبا آوریده را نیز به عنوان سرپرست دفتر رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک وزارت نیرو معرفی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16125

به "خبرنگاران انتصاب جدید در وزارت نیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتصاب جدید در وزارت نیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید