تور روسیه ارزان: تحریم های نفتی اتحادیه اروپا علیه روسیه تسهیل شد

به گزارش چاپار بلاگ، با تغییر تحریم های اتحادیه اروپا به منظور محدود کردن ریسک های امنیت انرژی جهانی، شرکت های دولتی روس نفت و گازپروم روسیه می توانند به کشور های ثالث نفت صادر نمایند.

تور روسیه ارزان: تحریم های نفتی اتحادیه اروپا علیه روسیه تسهیل شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، شرکت های بازرگانی بزرگی مانند ویتول، گلنکور و ترافیگورا و بعلاوه غول های نفتی مانند شل و توتال، در پی تحریم های اتحادیه اروپا که شامل محدودیت روی بیمه محموله های نفتی است، تجارت نفت روسیه برای کشور های ثالث را متوقف نموده اند.

خرید نفت دریابرد روسیه از سوی شرکت های اتحادیه اروپا و صادرات آن به کشور های ثالث مجاز است، اما تحت تغییراتی که در تحریم ها علیه روسیه صورت گرفت و از روز آدینه اجرایی شد، پرداخت های مربوط به چنین صادراتی، ممنوع نخواهد بود.

اتحادیه اروپا در بیانیه ای گفت با هدف اجتناب از هر گونه پیامد منفی احتمالی برای امنیت غذا و انرژی در دنیا، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت معافیت از ممنوعیت معامله با برخی از نهاد های دولتی روسیه مربوط به معاملات محصولات کشاورزی و حمل نفت به کشور های ثالث را توسعه دهد.

بر اساس گزارش رویترز، منابع شرکت های بازرگانی گفتند تحریم های اتحادیه اروپا باعث شده است چین و هند به وسیله شرکت های بازرگانی کوچکتر خصوصی، نفت روسیه را خریداری نمایند و تجارت نفت روسیه در بازاری شکل بگیرد که بیمه در برابر حوادث ضعیف است و نفت به وسیله کشتی های قدیمی حمل می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 27603

به "تور روسیه ارزان: تحریم های نفتی اتحادیه اروپا علیه روسیه تسهیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: تحریم های نفتی اتحادیه اروپا علیه روسیه تسهیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید