تبدیل شرایط پرستاران بکارگیری 89 روزه به قراردادی یکساله

به گزارش چاپار بلاگ، در ملاقات رئیس سازمان برنامه و بودجه و نظام پرستاری مقرر شد در مورد نیرو های بکارگیری 89 روزه تجدیدنظر و این نیرو ها به صورت قراردادی یکساله جذب شوند.

تبدیل شرایط پرستاران بکارگیری 89 روزه به قراردادی یکساله

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعضای هیأت رئیسه سازمان نظام پرستاری کشور ملاقات کرد.

در این ملاقات رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تشکر از کوشش های جامعه پرستاری و خدمات ارزنده آنان در دوران کرونا به ویژه شهدای پرستاری در مورد جذب سریع تر و خارج از سیستم بروکراتیک اداری آزمون استخدامی پرستاران با توجه به شرایط خاص کشور در اسرع وقت تأکید کرد.

در این نشست مقرر شد در مورد نیرو های به کارگیری 89 روزه تجدیدنظر و به صورت قراردادی یکساله جذب شوند، همچنین مشخص شد سازمان نظام پرستاری جهت مشخص تکلیف تکمیل و تسریع در برنامه مشخص مصادیق شهدای خدمت پرستاری به صورت فعال مشارکت داشته باشد و در کارگروه آنالیز آیین نامه سختی کار کارکنان وزارت بهداشت که در سازمان برنامه بودجه برگزار می گردد سازمان نظام پرستاری هم دعوت و ایفای نقش کند.

در این ملاقات رئیس کل سازمان نظام پرستاری به همراه معاونین حضور داشتند که ضمن تشکر از همراهی و حمایت های رئیس سازمان برنامه و بودجه اهم مسائل و موانع خدمتی پرستاران را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15167

به "تبدیل شرایط پرستاران بکارگیری 89 روزه به قراردادی یکساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل شرایط پرستاران بکارگیری 89 روزه به قراردادی یکساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید