اظهار نظر وزیر کشاورزی درباره تغییر قیمت کالاهای تنظیم بازاری ، مرغ گران شد؟

به گزارش چاپار بلاگ، وزیر جهاد کشاورزی درباره آنالیز نرخ مصوب کالاهای اساسی از جمله مرغ در ستاد تنظیم بازار گفت: هنوز تغییر قیمتی در هیچ کدام از کالاهای اساسی نداریم.

اظهار نظر وزیر کشاورزی درباره تغییر قیمت کالاهای تنظیم بازاری ، مرغ گران شد؟

به گزارش خبرنگاران، وزیر جهاد کشاورزی درباره آنالیز نرخ مصوب کالاهای اساسی از جمله مرغ در ستاد تنظیم بازار گفت: هنوز تغییر قیمتی در هیچ کدام از کالاهای اساسی نداریم.

سید جواد ساداتی نژاد درپاسخ به این سوال که در قیمت مصوب کالاهای تنظیم بازاری از جمله گوشت مرغ در جلسات اخیر ستاد تنظیم بازار شاهد تغییر نرخ هستیم یا خیر، گفت: هنوز هیچ تغییر قیمتی در هیچ کدام از کالاهای اساسی را شاهد نیستیم.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ 59 هزار و 800 تومان برای مصرف کننده است که در حال حاضر با این قیمت در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد اما قیمت مرغ در بعضی از فروشگاه ها بالاتر از نرخ مصوب قیمت گذاری شده است.

مرغداران به امید تغییر قیمت مرغ در جلسه هفته پایانی شهریور بخشی از تولیدات خود را با تاخیر به بازار عرضه کردند اما عدم مشخص نرخ تازه برای مرغ توزیع در بازار را افزایش داده است.

بعلاوه مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان در بخشی از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های منتخب در سطح شهر به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان توسعه روستایی در حال توزیع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 29802

به "اظهار نظر وزیر کشاورزی درباره تغییر قیمت کالاهای تنظیم بازاری ، مرغ گران شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر وزیر کشاورزی درباره تغییر قیمت کالاهای تنظیم بازاری ، مرغ گران شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید