55 درصد زندانیان ایالت میشیگان آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش چاپار بلاگ، در یکی از ایالت های آمریکا، 55 درصد از کل زندانیان به ویروس کرونا مبتلا شده و 32 نفر نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

55 درصد زندانیان ایالت میشیگان آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، 55 درصد از زندانیان در کل ایالت میشیگان آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 31 نفر نیز بر اثر این بیماری فوت کرده اند.

به نوشته خبرگزاری اسوشیتد پرس، مقامات ایالت میشیگان اعلام کردند تنها در زندان لیک لند این ایالت، از میان 1411 زندانی، 777 نفر (بیش از 50 درصد) به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از بین این افراد تا کنون یازده نفر جان خود را از دست داده اند.

این مقامات گفتند، فارغ از این که زندانیان دارای علائم ابتلا به کووید-19 باشند یا خیر، از تمامی آنها تست کرونا گرفته شده است.

سخنگوی اداره اصلاح و تأدیب میشیگان گفت: این سطح از انجام تست کرونا به ما کمک می کند جان بسکمک را نجات دهیم زیرا شماری از این زندانیان فاقد علائمند و ابتلای آن ها تعیین نیست. این افراد اطراف زندانیان مسن می چرخیدند و به صورت بالقوه بیماری را به آن ها منتقل می کردند.

پیش تر نیز سخنگوی سازمان زندان های ایالت اوهایو گفته بود، 1057 زندانی در مرکز ماریون، 202 زندانی در مرکز پیکاوی و 101 زندانی در مرکز فرانکلین، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

آمریکا بیش ترین موارد ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا در جهان را دارد. تا کنون در این کشور بیش از 960 هزار نفر به این بیماری مبتلا شده اند و بیش از 54 هزار نفر نیز در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4997

به "55 درصد زندانیان ایالت میشیگان آمریکا به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 درصد زندانیان ایالت میشیگان آمریکا به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید