مشاهده سویه اومیکرون ویروس کرونا در یک سوم استان های آمریکا

به گزارش چاپار بلاگ، مقام های بهداشت و سلامت آمریکا از مشاهده سویه اومیکرون ویروس کرونا در یک سوم استان های این کشور خبر داده اند.

مشاهده سویه اومیکرون ویروس کرونا در یک سوم استان های آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقام های بهداشت و سلامت آمریکا اعلام کردند، سویه اومیکرون ویروس کرونا حداقل یک سوم استان ها را درگیر نموده ولی سویه دلتا همچنان بالاترین سهم را در تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش گرچه ظهور سویه تازه ویروس کرونا مووجب نگرانی جهانی شده است ولی آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفته است که به نظر نمی رسد که سویه تازه ویروس کرونا خطرناک تر از سویه دلتا باشد. با این حال هنوز برای اظهارنظر نهایی زود است و باید مطالعات و تحقیقات بیشتری انجام گردد.

آمریکا محدودیت های گسترده سفر علیه کشورهای واقع در جنوب آفریقا اعمال نموده و این اقدام با اعتراض این کشورها روبرو شده است.

تا به امروز حداقل 16 استان آمریکا از مشاهده بیماران مبتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا خبر داده اند. بسیاری از مبتلایان در بین کسانی بوده اند که به طور کامل در برابر این ویروس واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 21182

به "مشاهده سویه اومیکرون ویروس کرونا در یک سوم استان های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده سویه اومیکرون ویروس کرونا در یک سوم استان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید