هشدار فائوچی نسبت به افزایش چشمگیر تلفات کرونا در آمریکا

به گزارش چاپار بلاگ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا نسبت به افزایش فزاینده تلفات ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا در این کشور هشدار داده است.

هشدار فائوچی نسبت به افزایش چشمگیر تلفات کرونا در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا دوشنبه در اظهاراتی هشدار داده است که اگر فرایند مقابله با شیوع ویروس کرونا تغییر نکند، تلفات ناشی از ابتلا به این ویروس مرگبار به راحتی به بیش از 300 هزار نفر خواهد رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، با شروع موج سوم شیوع ویروس کرونا در آمریکا، تعداد موارد ابتلا، مرگ و میر و بستری شدگان در بیمارستان های این کشور به سرعت رو به افزایش است.

مقام های بهداشت و درمان آمریکا نسبت به انجام سفرهای آینده در تعطیلات عید شکرگزاری و تاثیر منفی آن بر شیوع گسترده ویروس کرونا هشدار داده اند ولی آمارهای جدید نشان می دهد بیش از 3 میلیون شهفرایند آمریکایی طی روزهای اخیر به وسیله فرودگاه های این کشور به سفر رفته اند.

فائوچی در اظهاراتی تاکید نمود: هم اکنون تلفات ناشی از ویروس کرونا به بیش از 250 هزار نفر رسیده است. اگر فرایند مقابله با ویروس کرونا تغییر نکند، این تلفات به راحتی به بیش از 300 هزار نفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اگر مردم تدابیر بهداشتی مثل استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند، می توان مانع از افزایش تلفات ویروس کرونا در آمریکا شد.

اظهارات فائوچی در آستانه تعطیلات عید شکرگزاری بیان شده است. پیش بینی می گردد میلیون ها آمریکایی قصد سفر در تعطیلات آینده را خواهند داشت.

آمریکا هم اکنون روزانه با 170 هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا روبرو است که 54 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11520

به "هشدار فائوچی نسبت به افزایش چشمگیر تلفات کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فائوچی نسبت به افزایش چشمگیر تلفات کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید