10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: هم زمان با هفته استاندارد 10 واحد تولیدی نمونه ملی و استانی و برگزیده و 5 مدیر کنترل کیفیت برگزیده استانی واحدهای تولیدی استان تجلیل می شوند.

10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند

هاشم علایی 24 مهر با اعلام این خبر افزود: باتوجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، در صورت امکان، مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت برگزیده روز 22 مهر در سالن اجتماعات اداره کل برگزار خواهد شد و در غیر این صورت با حضور در واحدهای تولیدی از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر شورای استاندارد استان اردبیل ادامه داد: انتخاب واحدهای تولیدی نمونه ملی و نمونه استانی و برگزیده از طریق سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان بر اساس معیارهایی از قبیل استمرار کیفیت، ارتقای سطح تکنولوژی، تحقیق و توسعه صادرات محصول و رعایت معیار مصرف انرژی و....انجام می شود.

وی افزود: انتخاب مدیران کنترل کیفیت برگزیده استانی بر اساس معیارهایی همچون ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، مشارکت در دوره آموزشی، ارائه مقالات مرتبط با فعالیت واحد تولیدی، مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و.... پس از بررسی مدارک و مستندات مزبور و تأیید کمیته فنی اداره کل انجام می گیرد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: بعد از بررسی کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران از مجموع مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه مزبور، یک واحد به عنوان واحد تولیدی ملی ویک واحد به عنوان واحد تولیدی نمونه استانی و همچنین در جلسه هماهنگی برگزاری هفته استاندارد به منظور تشویق واحدهای تولیدی پیروز در ارتقاء کیفیت محصول 8 واحد تولیدی به عنوان واحد برگزیده استانی انتخاب شدند .

علایی با بیان اینکه 2 مرکز آموزشی همکار به عنوان همکار آموزشی ملی و استانی به سازمان معرفی شده است، شرح داد: 14 اکتبر مصادف با 22 مهر، به عنوان روز جهانی استاندارد طبق روال سال های گذشته مراسمی در طول هفته استاندارد از 17 تا 22 مهر متناسب با نام گذاری اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 20383

به "10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید