یوسفی: استادیوم فولاد برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی مناسب نبود

به گزارش چاپار بلاگ، عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: استادیوم شهدای فولاد اهواز برای فینال جام حذفی بین تیم های داماش گیلان و پرسپولیس مناسب نبود.

یوسفی: استادیوم فولاد برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی مناسب نبود

به گزارش ، همایون یوسفی عضو فراکسیون ورزش مجلس در مورد اتفاقات دیدار فینال رقابت های جام حذفی بین تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان اعلام کرد: ظرفیت استادیوم شهدای فولاد مناسب برای فینال بازی داماش و پرسپولیس نبود و در جلسه کمیسیون پیش از بازی مطرح شد که متاسفانه یکی از افراد سازمان لیگ برای تغییر استادیوم مخالفت کرد.

او اضافه کرد: انتخاب استادیوم فولاد اشتباه اول بود که تقصیر مسئولان برگزاری مسابقه است. استادیوم فولاد یکی از ورزشکاران خوب کشور است و جای تقدیر دارد. برای جایگزین استادیوم فولاد اهواز استادیوم غدیر پیشنهاد شده بود. ظرفیت استادیوم فولاد 19 هزار نفر بود که بیش از این ظرفیت بلیت فروخته شد. این استادیوم به خاطر اینکه مشابه استادیوم های خارجی ساخته شده بود تردد هواداران در راستا ها بسیار راحت بود.

یوسفی در ادامه مطرح کرد: تمام موضوعات بازی را از پیش از بازی و بعد از بازی را دنبال کردم. حق تمام ورزشکاران است که فوتبال را با آرامش ببینند و حق تماشگران فوتبال بوده است که برای تماشای تیم خود در استادیوم فولاد حضور پیدا نمایند. این مسابقه یک بازی بسیار مهمی محسوب می شد و باید حساسیت ها نسبت به این بازی بیشتر می شد. چرا باید ساختار فوتبال ما به گونه ای باشد که یک نفر می تواند تصمیم بگیرد، ما باید ساختاری ایجاد کنیم که یک نفر نتواند تصمیم بگیرد.

او در ادامه اظهار کرد: تا حدی که اطلاع دارم لغو کامل بود و اعلام لغو فریب مردم نبود. همکاران صداوسیما برنامه پخش فوتبال را زنده نگه داشتند و جای تقدیر دارد. وزیر ورزش همان شب وارد موضوع شدند و یک تیمی را به اهواز اعزام کردند.

عضو فراکسیون ورزش گفت: به نظرم مدیریت مدیران اهوازی در این مسابقه خوب بود چرا که تمام اتفاقات ورزشی بوده است. همچنین اگر در استادیوم ها دوربین نصب گردد شرایط تحت کنترل قرار می گیرد.

او اضافه کرد: در مجموع و در درجه اول سازمان لیگ مقصر نحوه برگزاری مسابقه است. باید فرصت داد تا جلسه ای در رابطه با مقصر فینال جام حذفی برگزار گردد تا مقصر اصلی اعلام گردد.

یوسفی درباره خصوصی سازی فوتبال مطرح کرد: شرط بندی و تبانی در لیگ های دسته پایین بیشتر است. آنالیز ها نشان می دهد که فوتبال ایران راه زیادی تا حرفه ای شدن دارد. فوتبال ما مستقیم و غیر مستقیم دولتی است. خصوصی سازی وقتی اتفاق می افتد که رونق مالی وجود داشته باشد. برای اینکه خصوصی ها پیروز باشند باید زیر ساخت ها به طور کامل فراهم گردد. اگر بتوانیم در جام باشگاه های آسیا و جام ملت ها قهرمان شویم بان معنا است که فوتبال ما رشد نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 65

به "یوسفی: استادیوم فولاد برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی مناسب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: استادیوم فولاد برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی مناسب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید