پوچتینو پس از حذف زودهنگام تاتنهام: در ژانویه باید تیم متزلزل مان را تقویت کنیم

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام نارضایتی خود از وضعیت سفیدپوشان لندن پس از حذف زودهنگام از جام اتحادیه انگلیس ابراز کرد.

پوچتینو پس از حذف زودهنگام تاتنهام: در ژانویه باید تیم متزلزل مان را تقویت کنیم

به گزارش خبرنگاران، یکی از شگفتی های دور سوم جام اتحادیه انگلیس، حذف تاتنهام در خانه تیم دسته چهارمی کولچستریونایتد بود. این بازی در وقت های معمول بدون گل به انتها رسید و در ضربات پنالتی شاگردان مائوریسیو پوچتینو با قبول شکست حذف شدند.

پوچتینو پس از این بازی تأکید کرد که تیمش احتیاج دارد کاری متفاوت انجام دهد و بازار جابجایی ماه ژانویه را فرصتی برای جذب مهره هایی که او را به هدفش خواهد رساند، دانست.

این دومین باخت تاتنهام در عرض 4 روز پس از باخت 2 بر یک مقابل لسترسیتی بود که در آن بازی هم مردان پوچتینو یک نمایش ضعیف دیگر ارائه کردند. تاتنهام در این فصل در هشت بازی رسمی اش تنها دو تا برده و به همین دلیل آغاز ناامید کننده ای داشته است.

پوچتینو پس از باخت تیمش مقابل کولچستر گفت: ما سخت در تلاشیم تا همه بازیکنان مان را به شرایط ایده آل برسانیم. تنها باید به آن فرصت بدهیم. ژانویه هم فرصت خوبی است که ما این وضعیت را درست کنیم. مشکل زمانی ایجاد می گردد که اتفاقی رخ می دهد که از کنترل شما خارج است. این یعنی که ما هم انسان هستیم و در فوتبال هم برای اینکه پیروز بمانیم باید هر فصل متفاوت باشید و راه حل هایی متفاوت پیدا کنید. ما باید راهکار هایی متفاوت پیدا کتیم و این کار را انجام خواهیم داد.

پوچتینو در ادامه تأکید کرد که اردوی تابستانی نه چندان ایده آل تیمش یکی از دلایل آغاز ضعیف تاتنهام در این فصل و متزلزل بودن عملکرد مردان اوست. او اضافه نمود: من فکر می کنم که ما در پیش فصل خیلی صحبت کردیم. ما در فوتبال تجربه داریم و می دانیم که وقتی شما تیمی متزلزل دارید همواره کارتان سخت تر می گردد و زمان زیادی را برای ریکاوری کردن از دست می دهید. این هم وضعیتی است که ما داریم. شاید عملکرد ما خوب باشد اما شما به فاکتورهای دیگری احتیاج دارید که روانی است. ما برای اینکه دوباره تیم مان را بسازیم و برای رقابت در چنین سطح بالایی از رقابت ها آماده کنیم به زمان احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 413

به "پوچتینو پس از حذف زودهنگام تاتنهام: در ژانویه باید تیم متزلزل مان را تقویت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو پس از حذف زودهنگام تاتنهام: در ژانویه باید تیم متزلزل مان را تقویت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید