با تجربه ها مقابل سه شیرهای جوان

به گزارش چاپار بلاگ، همین روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال انگلیس خاطرنشان کرد که تیم ملی این کشور هر نتیجه ای در بازی های سال جاری یورو بگیرد، گرت ساوت گیت همچنان روی نیمکت سه شیرها باقی می ماند.

با تجربه ها مقابل سه شیرهای جوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، اگرچه این خبر تازه بود، اما هیچ جای تعجبی نداشت زیرا تیم ملی انگلیس طی سه سال گذشته که تحت راهنمایی ساوت گیت بوده، فرایند رو به رشدی را طی نموده است. ساوت گیت در اولین حضور بین المللی اش روی نیمکت این تیم در جام جهانی روسیه، انگلیس را تا جمع چهار تیم پایانی رساند و در نهایت سوم شد. سال جاری هم خیلی ها می گویند ساوت گیت با بازیکنان جوان خود می تواند شگفتی ساز این بازی ها گردد.

تیم او در مرحله مقدماتی یورو، هفت پیروزی و تنها یک شکست به دست آورد. هری کین هم با 12 گل برترین گلزن مرحله مقدماتی یورو شد. حالا این تیم در اولین مصاف خود در بازی های سال جاری، امروز عصر مقابل تیم ملی کرواسی قرار می گیرد که یادآور خاطرات تلخی برای فوتبال دوستان انگلیسی است. این دو تیم در نیمه نهایی جام جهانی 2018 مقابل هم بازی کردند که کرواسی توانست بازی یک هیچ باخته را با برد 2 بر یک تمام کند و به فینال برسد. البته یک سال بعد و در بازی های لیگ ملت های اروپا، انگلیس انتقام آن شکست را گرفت و کروات ها را 2 بر یک شکست داد.

سه شیرها می خواهند در بازی امروز علاوه بر ادامه فرایند خوب شان مقابل کرواسی، دست به طلسم شکنی هم بزنند. انگلیس در هشت دوره قبلی یورو هرگز نتوانسته در بازی ابتدایی پیروز گردد و پنج تساوی و سه شکست به دست آورده است. این در حالی است که تیم ملی کرواسی در نقطه مقابل این شرایط قرار گرفته است. کروات ها در پنج دوره قبلی در بازی نخست هرگز شکست نخورده و چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورده اند. البته آن چیزی که طرفداران انگلیس را امیدوار نموده عملکرد تیم ملی شان در استادیوم ومبلی در بازی های یورو است به طوری که در 10 بازی گذشته 7 پیروزی و سه تساوی به دست آورده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 17304

به "با تجربه ها مقابل سه شیرهای جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تجربه ها مقابل سه شیرهای جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید