تور اروپا ارزان: گرمای بی سابقه جان بیش از 1000 نفر را در غرب اروپا گرفت

به گزارش چاپار بلاگ، منابع خبری بین الملل گزارش داده اند گرمای بی سابقه طی هفته گذشته به مرگ بالغ بر 1000 نفر طی هفته گذشته در غرب قاره اروپا منجر شده است.

تور اروپا ارزان: گرمای بی سابقه جان بیش از 1000 نفر را در غرب اروپا گرفت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش فارس، پایگاه ال پائیس گزارش داده است که گرما در اسپانیا بین 10 جولای تا 15 جولای به مرگ 360 نفر منجر شده است. این در حالی است که طبق آمار های دولتی اسپانیا، در ماه گذشته میلادی بیش از 800 نفر در این کشور بنا به دلایل مرتبط با گرما جان باخته اند.

پایگاه تروث آوت نوشته در فرودگاه مادرید-باراخاس که اصلی ترین فرودگاه شهر مادرید است پنجشنبه گذشته دمای بی سابقه 108 درجه فارنهایت ثبت شد. در بعضی از منطقه ها اسپانیا دما حتی به 110 تا 113 درجه فارنهایت رسیده است.

روز آدینه رسانه ها گزارش دادند یک مأمور بهداشت هنگام کار در مادرید به زمین افتاد و بعد از انتقال به بیمارستان اعلام شد به علت بالا رفتن دمای بدن و سکته ناشی از گرما جانش را از دست داده است. این فرد، یکی از 123 نفری بود که روز آدینه بنا به دلایل مرتبط با گرما فوت کرد.

در کشور پرتغال، جایی که شهر پینهائو در آن روز آدینه دمای بی سابقه 116 درجه فارنهایت را ثبت کرد وزارت بهداشت روز شنبه بیان کرد 659 نفر طی یک هفته گذشته به دلایل مرتبط با گرما جان باخته اند.

در انگلیس، دولت برای روز های دوشنبه و سه شنبه هشدار گرمای بی سابقه بیان کرد. منابع خبری گزارش داده اند انگلیس قرار است گرم ترین روز های خودش را تجربه کند. اسکات دونکان، کارشناس مسائل هواشناسی در توییتر نوشته است: کمتر منطقه های روی کره زمین هستند که در روز های دوشنبه و سه شنبه به مقدار انگلیس و فرانسه گرم خواهند شد.

همزمان در فرانسه، اسپانیا و پرتغال بیش از 10 هزار نفر به علت آتش گرفتن جنگل تخلیه شده اند. بیش از نیمی از پرتغال در حال حاضر در شرایط هشدار است و آتش نشان ها در کوشش هستند 14 آتش سوزی جداگانه را مهار نمایند.

مجارستان، کرواسی و جزیره کرت در یونان هم در روز های گذشته درگیر آتش سوزی هایی در جنگل بوده اند. ایتالیا در حال دست و پنجه نرم کردن با موج گرمای تابستانی و بدترین خشکسالی طی هفتاد سال گذشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 27511

به "تور اروپا ارزان: گرمای بی سابقه جان بیش از 1000 نفر را در غرب اروپا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: گرمای بی سابقه جان بیش از 1000 نفر را در غرب اروپا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید