تور ارزان برزیل: یک ایرانی فرصت پیدا کرد با برزیل برای جام جهانی گرم کند!

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران: وقتی گروه بندی جام جهانی 2022 تعیین شد تیم های حاضر در ایرن رقابت ها آغاز به تنظیم تقوین ملاقاتهای شان ا جام جهانی کردند. در این میان تیم ملی ایران هم فرصت برگزاری چند ملاقات را داشت که به هر دلیلی از دست رفت.

تور ارزان برزیل: یک ایرانی فرصت پیدا کرد با برزیل برای جام جهانی گرم کند!

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، همواره در جهت برگزاری بازی های تدارکاتی به ویژه بازی های تدارکاتی با کیفیت کمیت فوتبال ایران لنگ می زند. ضعف هیشگی فدراسیون فوتبال ایران در برقرار روابط بین المللی و جذب اسپانسر موجب می گردد که تقریبا هر چهار سال یکبار و در خلال جام دنیای بتوانیم تجربه رویارویی با تیم های درجه یک دنیا را داشته باشیم.

در روز های بعد از قرعه کشی، اما بخت در خانه ایران را زد و فدراسیون فوتبال ژاپن به ایران پیشنهاد داد که در یک مسابقه چهارجانبه با حضور برزیل و پاراگوئه در ژاپن شرکت کند. به این حداقل دو ملاقات مهم و خوب برای تیم ملی در همین روز ها فراهم می شد. نتیجه تصمیم گیری ها، اما موجب شد که در این روز ها همه تیم های حاضر در جام دنیای در حال اجرا بازی های تدارکاتی باشند و ایران در دوحه بازی های دورن تیمی برگزار کند.

با این حال امروز که ملاقات ژاپن و برزیل برگزار گردید حداقل یک ایرانی توانست خودش را در خلال این ملاقات برای این رقابت ها گرم کند. علیرضا فغانی داور باسابقه کشورمان که در جام دنیای هم سوت خواهد زد داور ملاقات تدارکاتی ژاپن و برزیل بود.

داور برجسته و باتجربه فوتبال ایران که در جام دنیای روسیه تا مراحل نهایی پیش رفت و به همراه تیم داوری ایرانی اش قضاوت مسابقه رده بندی را هم انجام داد، امروز با یاری اشلی بیکام و آنتون شتینین از استرالیا سوت داوری اش را در مصاف ژاپن و برزیل به صدا در آورد. داور چهارم این بازی هم کیمورا هیرویوکی از کشور ژاپن بود.

نکته قابل توجه قضاوت علیرضا فغانی در این بازی پنالتی ای بود که او در دقیقه 78 برای برزیل گرفت و همین پنالتی هم عامل برد طلایی پوشان شد. برزیل در نیمه نخست علی رغم رجحان محسوس برابر ژاپن نتوانست به گل برسد و برای رسیدن به این مهم تا دقیقه 78 صبر کرد. در این صحنه روی یک هجوم همه جانبه، ریچارلیسون، ستاره برزیل و باشگاه اورتون با خطا در درون محوطه جریمه متوقف شد و علیرضا فغانی، داور ایرانی بازی دستور به پنالتی داد. این ضربه پنالتی را نیمار تبدیل به گل کرد و باعث برزیل برزیل شد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25554

به "تور ارزان برزیل: یک ایرانی فرصت پیدا کرد با برزیل برای جام جهانی گرم کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: یک ایرانی فرصت پیدا کرد با برزیل برای جام جهانی گرم کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید