واینالدوم در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا، تمرکز کاتالان ها روی جذب بازیکنان آزاد

به گزارش چاپار بلاگ، هافبک هلندی چند فصل اخیر تیم فوتبال لیورپول در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار گرفته است.

واینالدوم در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا، تمرکز کاتالان ها روی جذب بازیکنان آزاد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا که فصل نسبتاً ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت و تنها نکته مثبت در کارنامه رونالد کومان و شاگردانش قهرمانی در جام حذفی اسپانیا بود؛ به نظر می رسد در این تابستان قرار است تغییر و تحولات اساسی در ترکیب این تیم به وجود بیاید.

بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا؛ مدیران باشگاه بارسلونا روی جذب نفراتی تمرکز کرده اند که این تابستان بازیکن آزاد هستند. بر اساس ادعای رومانو، بارسلونا در آستانه عقد قرارداد با جورجینیو واینالدوم تا سال 2024 قرار گرفته است، بازیکنی که قراردادش با لیورپول در خاتمه ماه ژوئن به خاتمه می رسد. بر این اساس این هافبک هلندی 30 ساله پیشنهادهایی از پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ داشته اما به توافقی با آنها دست پیدا نکرده است.

رومانو همچنین خبر داد که پیوستن سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا به بارسلونا نهایی شده و مدیران این باشگاه کاتالونیایی به ممفیس دپای هم پیشنهاد رسمی خود را داده اند و منتظر پاسخ این بال هلندی هستند. دپای 27 ساله که قراردادش با لیون در خاتمه ماه ژوئن به خاتمه می رسد، تا به امروز در 176 بازی از رقابت های مختلف 75 گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رسانده است.

آگوئروی 32 ساله هم که در خاتمه فصل به حضور 10 ساله اش در منچسترسیتی خاتمه می دهد، تا به امروز در 389 بازی آمار 260 گل زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده است. گارسیای 20 ساله هم که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیاست از 16 سالگی در عضویت باشگاه منچسترسیتی است اما در این تابستان از قهرمان انگلیس جدا می شود.

پیش از این نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا گزارش داد بود؛ باشگاه بارسلونا قصد دارد در پنجره تابستانی پیش رو 14 بازیکن خود از جمله نتو، ساموئل اومتیتی، جونیور فیرپو، میرالم پیانیچ، ماتئوس فرناندس، مارتین بریت ویت و فیلیپه کوتنیو را در لیست فروش بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16934

به "واینالدوم در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا، تمرکز کاتالان ها روی جذب بازیکنان آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واینالدوم در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا، تمرکز کاتالان ها روی جذب بازیکنان آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید