پشیمانی ستاره آلمانی چلسی از رد پیشنهاد بایرن

به گزارش چاپار بلاگ، کای هاورتز، ستاره آلمانی از انتقال تابستانی از بایرلورکوزن به چلسی پشیمان است.

پشیمانی ستاره آلمانی چلسی از رد پیشنهاد بایرن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد درخشان کای هاورتز، هافبک خلاق و جوان در فصل گذشته در ترکیب لورکوزن باعث شد بسیاری از تیم های عظیم اروپا مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ برای خرید او اقدام نمایند، اما این ستاره جوان و آلمانی در نهایت ترجیح داد به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد. اما شرایط در هفته های ابتدایی برای کای هاورتز خوب پیش نرفته و عملکرد ضعیف چلسی در هفته های اخیر نقدها از او را نیز افزایش داده است.

حالا نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد کای هاورتز از انتقال به لیگ برتر رضایت نداشته و شرایط را در فوتبال انگلیس سخت می بیند. کای هاورتز مثل دیگر خریدهای مهم چلسی مانند تیمو ورنر و حکیم زیاش هنوز در استمفوردبریج درخشان ظاهر نشده و همین امر باعث افزایش نقدها نسبت به عملکرد این بازیکنان شده است. به همین دلیل ممکن است کای هاورتز از رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ برای انتقال به چلسی در تابستان گذشته پشیمان باشد.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ علاقه زیادی به سبک بازی کای هاورتز داشت و این بازبکن در صورت انتقال به بایرن مونیخ می توانست در ترکیب این تیم نقشی محوری ایفا نماید. معمولا تجربه نشان داده ستاره های آلمانی در صورت انتقال به بایرن مونیخ عملکرد خوبی از خود ارائه می دهند، اما کای هاورتز جهت دیگری را انتخاب کرد و تا امروز که اوضاع چندان بر وفق مراد او پیش نرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12407

به "پشیمانی ستاره آلمانی چلسی از رد پیشنهاد بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی ستاره آلمانی چلسی از رد پیشنهاد بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید