حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد به برنابئو بازخواهم گشت

به گزارش چاپار بلاگ، مدافع حال حاضر بوروسیا دورتموند از علاقه اش برای بازگشت به رئال مادرید سخن گفت.

حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد به برنابئو بازخواهم گشت

به گزارش خبرنگاران، اشرف حکیمی که در تابستان 2018 با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بوروسیا دورتموند پیوست، آماده است در سرانجام فصل جاری با سرانجام قرارداد قرضی اش با این باشگاه آلمانی به سانتیاگو برنابئو بازگردد.

این مدافع مراکشی در گفت وگو با برنامه تله فوت از شبکه تلویزیونی TF1 فرانسه گفت: رئال مادرید باشگاهی است که من آن را خانه صدا می زنم. من واقعاً از حضورم در رئال مادرید لذت می بردم و بازی های زیادی در آنجا انجام دادم. اگر رئال بخواهد که به سانتیاگوبرنابئو برگردم، این را کار را خواهم کرد، اگر هم که نخواهد فصل دیگری از دوران حرفه ا ی ام را با باشگاه فوق العاده دیگری شروع خواهم کرد.

حکیمی 21 ساله که تا به امروز در 64 بازی از رقابت های مختلف 10 گل به ثمر رسانده، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: زیدان کسی بود که به من فرصت و اعتماد به نفس برای بازی در سطح فوتبال حرفه ای را داد، به همین خاطر قدردان او هستم که به من ایمان داشت. او رفتار خوبی با من داشت و من همواره قدردان زیزو خواهم بود.

وی همچنین درباره تصمیمش برای پیوستن به دورتموند گفت: وقتی می ایستم و فکر می کنم، متوجه می شوم که پیوستن به دورتموند بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم چون در این تیم بازی می کنم و به عنوان فوتبالیست پیشرفت می کنم، کاری که احتیاج به انجامش داشتم.

مدافع مراکشی دورتموند همچنین در مورد بازی برگشت دو تیم پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که بازی رفت آن با فزونی 2 بر یک زردپوشان وستفالن همراه بود، گفت: امیدوارم بتوانیم به دستاوردهایی برسیم. امیدوارم در کوتاه مدت بتوانیم پاری سن ژرمن را شکست دهیم و در بلند مدت بتوانیم جامی همچون بوندس لیگا را کسب کنیم و تا جای ممکن در لیگ قهرمانان پیشروی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2912

به "حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد به برنابئو بازخواهم گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد به برنابئو بازخواهم گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید