علت معروفیت فرانسه در صنعت مد و کشف استعدادهای نو

به گزارش چاپار بلاگ، بازار مد در لندن پویاتر از همواره است، اما طراحان جوان نمی توانند همچون پاریس کارهای خود را عرضه نمایند. با یک سفر فرهنگی به مرکز فرانسه، جذابیت های این شهر آنالیز شده و رشد صنعت مد بریتانیا در این شهر ارزیابی می گردد. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

علت معروفیت فرانسه در صنعت مد و کشف استعدادهای نو

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

نمایشگاه های لندن در پاریس ممکن است با توجه به هفته مد روز در لندن، کمی عجیب به نظر برسد، اما این تصمیم گیری در شورای مدیترانه، روش بسیار ارزشمندی برای به حداکثر رساندن استعداد نو بریتانیا است. شهر لندن ممکن است جای مناسبی برای ارائه و کشف ایده های نو باشد، اما پاریس مکان اصلی برای تبدیل خلاقیت به موفقیت تجاری و عنصری حیاتی برای طراحان در حال ظهور است.

در این فصل از کار، شورای مدیا بریتانیا، برای اولین بار با شرکت ترانیو، همکاری کرد، حرکتی که کارولین راش، مدیر شورای مدیترانه بریتانیا، گفت، این طرح به منظور حفظ صندلی خود در قلب هفته مد پاریس است. به این علت اطمینان حاصل شد که نمایشگاه ها به میزان مطلوبی مورد بازدید قرار می گیرند. همکاری با ترانیو، همراه با تبلیغات زیادی توجه مطبوعات بین المللی را جلب کرد. در این فصل، ترانیو به ارائه خدمات شاتل، بین هر سه محل پرداخت. یک تسهیلات اساسی که باعث می گردد بازدیدنمایندگان به همه نمایشگاه ها دسترسی پیدا نمایند.

نمایشگاه های لندن

زمانی که از اتوبوس پیاده شده و به نمایشگاه مارائیس در گالری وی ان اچ وارد می شوید، با اتاقی روبرو می شوید با ازدحام سردبیران، خریداران و سفارشات مختلف. در همین حال طراحان مختلفی مانند روبرتا، سادی ویلیامز و ریچارد مالون همگی بر روی لپ تاپ ها متمرکزشده اند، فروش خود را به صفحات گسترده اضافه می نمایند و از فرصت استفاده می نمایند تا از استودیو به اسم فرصتی برای رسیدن به هفته مد لندن، استفاده نمایند.

طراح لندن رایان لو می گوید: این یک مشغله ارزشمند است. ما سفارشات زیادی دریافت می کنیم. در لندن، نمایش پانچ لو، در کلیسای هولبورن برگزارشده و مجموعه رایان لو، مجموعه ای سرشار از تجارب مختلف کاری است. در تنظیمات مینیمالیستی نمایشگاه، طرح ها هنوز هم بی نظیر هستند، درحالی که فرصتی را برای خریداران و سردبیران برای وقت گذراندن در آنالیز طرح ها فراهم می نماید.

در حال حاضر در پاریس هم فرصتی برای استفاده از طرح های هیجان انگیز خاص لندن ارائه می گردد. طرح های میمی، با بیش از 18000 هوادار، دارای بازدهی ارزشمندی بود.

تنها طراحان جوان لندن نیستند که به مرکز فرانسه می آیند بلکه طراحان مختلفی از سراسر جهان در نمایشگاه ترانوی، مجموعه های خود را در زیر یکی از نشانه های برجسته پاریس عرضه می نمایند. تنها 11 درصد از طراحان از فرانسه هستند؛ مجموعه ای از طراحان ترکی، ژاپنی، ایتالیایی و کره ای، در این نمایشگاه شرکت دارند.

بنا به گفته یکی از طراحان، به این کار بسیار ساده است، زیرا ما افراد علاقه مند به مد و مدل ها را در اینجا گرد هم می آوریم. در این میان در بین کشورهای شرقی، کشور کره به اسم یکی از شیک ترین کشورهای جهان شناخته شده است. صنعت مد در این کشور، در کنار سبک های پاریسی، با آثار قوی تر بین المللی ترکیب می شوند. گنون ورک، یک گروه نو مد لباس در کره جنوبی می گوید: در کره، همانندسازی طراحان جوان برای نشان دادن کارهایشان، صورت می پذیرد. در اروپا هم برندهای بین المللی جوان بیشتر به چشم می خورد؛ اما در شهر لندن به چه صورت است؟ لندن سرد و بارانی است، اما پاریس پر جنب وجوش ترین مکان جهان است.

طراح هلندی لیسرول فروین، می گوید: مد در پاریس یک صنعت واقعی کسب وکار است. این صنعت آن قدر عظیم است که می تواند محیطی عالی برای ارائه کارهای مختلف باشد. در آمستردام هم صنعت مد بسیار پیشرفت نموده و می توان مد پاریس را در آنجا عرضه کرد.

ایده عمومی

در حقیقت، با ارائه یک مکان مرکزی برای نشان دادن مجموعه ها، موقعیت پاریس در اروپا بدون شک نقش مهمی در جذب استعداد بین المللی و در حال ظهور دارد. دسترسی آسان از سراسر این کانال، به این معنا است که لندن هم می تواند بدون هیچ مسئله ای به این مجموعه راه پیدا کند. این شهر به میزان کافی عظیم بوده و به راحتی می تواند، نیازهای بازدیدنمایندگان بین المللی را برآورده کند.

به همین ترتیب، طراحان فرانسوی نو ماندگار می شوند، اما روش های خلاقانه و منحصربه فردی برای جلب توجه در پیش می گیرند. زارا ملر، هنرمند فرانسوی و هنرمندانی که برای اولین بار در این فصل بانام تجاری زتسورا، ظاهرشده اند می گویند، بسیاری از خریداران، طرح های فرانسوی ترجیح داده و در این طرح ها سرمایه گذاری می نمایند. بااین حال اگر چیزی در نظر شما جالب توجه بود، شما می توانید نسبت به فروش آن اقدام کنید. این طراحان می خواهند در فراوری و ارائه مهارت های جهانی معروف شوند، مخصوصاً در انتخاب کسب وکار خود بافرهنگی در قالب نام تجاری نو.

زتسو

طراحان زتسو، نام تجاری خود را در سال 2012 کسب کردند. این طراحان به فرهنگ سازی کارهای خود در قالب طراحی های خود اقدام می نمایند. مدیر این طرح نه تنها با هنرمندان فرانسوی همکاری کرد، بلکه لباس هایش را هم در قالب هایی نو مانند لباس های مخصوص پایکوبی، ارائه داد. او می گوید، مردم فرانسوی محافظه کارتر هستند، اما می افزاید، میراث مد پاریس یک میراث در دسترس و آزاد است. این چیزی است که طراحی های من را متفاوت می نماید.

بنابراین، لندن باوجود هوای سرد و غم انگیزترین فصل های خود، می تواند دارای تنوع و پایداری در طراحی بوده و مجموعه های پرانرژی و مجذوب کننده از ستارگان در حال رشد داشته باشد. به این ترتیب اطمینان حاصل می گردد که این دیدگاه خلاق به میزان کافی قوی بوده و مطبوعات بین المللی را درگیر می نماید. مخصوصاً با سرعت صنعت مد، از سال،2017 که باید با فضای پیش رونده کار کرد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 17959

به "علت معروفیت فرانسه در صنعت مد و کشف استعدادهای نو" امتیاز دهید

910 کاربر به "علت معروفیت فرانسه در صنعت مد و کشف استعدادهای نو" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت معروفیت فرانسه در صنعت مد و کشف استعدادهای نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید