واکسن چین برای استفاده اضطراری در بچه ها تأیید شد

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس شرکت زیست دارویی سینوواک در پکن گفت: چین استفاده اضطراری از واکسن کرونای سینوواک را برای افراد بین 3 تا 17 سال تصویب نموده است.

واکسن چین برای استفاده اضطراری در بچه ها تأیید شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، یین ویدونگ رئیس شرکت زیست دارویی سینوواک در پکن گفت: چین استفاده اضطراری از واکسن کرونای سینوواک را برای افراد بین 3 تا 17 سال تصویب نموده است.

وی در مصاحبه با گروه رسانه های چین گفت: سینوواک در ابتدای امسال آزمایشات بالینی را بر روی نوجوانان آغاز کرد و اکنون مراحل یک و دو را به سرانجام رسانده است.

رئیس شرکت زیست دارویی سینوواک ادامه داد: مطالعات بالینی مربوط به صدها داوطلب نشان داده است که ایمنی واکسن معروف به کروناوک در گروه بچه ها به اندازه بزرگسالان است. آنها همچنین سطح آنتی بادی مشابهی را ایجاد کردند.

استفاده از واکسن در گروه سنی جوان به احتیاج کشور در پاسخ به کووید 19 بستگی دارد.

یین ویدونگ اضافه نمود: کمسیون ملی بهداشت، متخصصان را برای ترویج استفاده از واکسن در گروه های سنی مختلف به روشی منظم، بر اساس احتیاجهای شرایط فعلی و ترکیب جمعیت در چین سازمان می دهد.

وی گفت: این واکسن همچنین در مطالعات دنیای واقعی در سایر کشورها از سالمندان محافظت خوبی نموده است.

رئیس شرکت زیست دارویی سینوواک گفت: آزمایشات بالینی فاز 3 واکسن، افراد بالای 60 سال را شامل می گردد، به ویژه در کشورهایی که شیوع شدیدتری دارند، مانند شیلی، برزیل و ترکیه که استراتژی ایمنی آنها آغاز واکسیناسیون در میان افراد مسن است. در حقیقت، داده های به دست آمده در شیلی و برزیل عمدتا از افراد مسن بود که به طور کامل نشان می دهد واکسن ایمن و بسیار محافظت کننده برای افراد مسن است.

یین ویدونگ با بیان اینکه سینووک بیش از 600 میلیون دز واکسن در سطح دنیا تحویل داده است، گفت: طبق داده های موجود از نیمه اول سال 2021 ، ظرفیت واقعی فراوری واکسن این شرکت بیش از ظرفیت طراحی آن یعنی 2 میلیارد دز در سال است.

وی در سرانجام گفت: پس از تأیید سازمان دنیای بهداشت مبنی بر استفاده اضطراری از این واکسن، کروناوک در کشورهای بیشتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16214

به "واکسن چین برای استفاده اضطراری در بچه ها تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن چین برای استفاده اضطراری در بچه ها تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید