هشدار مسکو: سخنان بایدن منجر به فاجعه می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داد که بیانات احساساتی رئیس جمهور ایالات متحده علیه روسیه می تواند دنیا را به سمت یک فاجعه پیش ببرد.

هشدار مسکو: سخنان بایدن منجر به فاجعه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه درباره عواقب سخنان احساساتی رئیس جمهور ایالات متحده علیه مسکو و مقامات روس هشدار داد.

این دیپلمات روس توضیح داد که امیدوار است چنین اظهارات تحریک آمیزی منجر نشود رئیس جمهور آمریکا دست به اقدام خطرناکی بزند که تمام دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

وی اضافه کرد: اگر شما می گویید که چنین اظهاراتی برخاسته از احساسات است، باید متوجه باشید که چنین سخنانی می توانند از عقل و منطق پیشی بگیرند و من نگران آن هستم که این چنین اظهارات دنیا را به ورطه فاجعه بکشانند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به لهستان مدعی شده بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نباید در قدرت باقی بماند. هرچند کاخ سفید بعدا ادعا کرد که سخنان بایدن به معنای اتخاذ سیاست تغییر رژیم علیه روسیه نیست اما بایدن بعدا بار دیگر تاکید نمود که قصد ندارد از موضع خود عقب بنشیند.

بایدن در حالی به ادبیات تند علیه مسکو روی آورده که نظرسنجی های داخلی آمریکا بیانگر نرخ پایین تایید عملکرد او در بین شهروندان آمریکایی است.

،انتهای پیغام

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25184

به "هشدار مسکو: سخنان بایدن منجر به فاجعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مسکو: سخنان بایدن منجر به فاجعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید