هدفون و ساعت CMF Pro 2 ناتینگ معرفی شدند

به گزارش چاپار بلاگ، CMF برند زیرمجموعه ناتینگ است که این شرکت از برند CMF برای عرضه محصولات مالی استفاده می نماید. در کنار معرفی گوشی CMF Phone 1، هدفون Buds Pro 2 و ساعت هوشمند Watch Pro 2 هم معرفی شده اند که در ادامه به ویژگی های هر دو می پردازیم.

هدفون و ساعت CMF Pro 2 ناتینگ معرفی شدند

ساعت هوشمند Watch Pro 2 دارای یک نمایشگر گرد AMOLED به مقدار 1.32 اینچ با رزولوشن 466 در 466 پیکسل و نرخ به روزرسانی 60 هرتز است. حداکثر روشنایی این نمایشگر 620 نیت بوده و بیش از 100 گزینه برای واچ فیس نمایشگر در اختیار کاربر قرار می دهد. کمپانی Nothing بعلاوه قاب های قابل تعویض خمیده و تخت را برای Watch Pro 2 معرفی نموده است که همراه با گزینه های بند ساعت 22 میلی متری به شما این امکان را می دهد تا ظاهر ساعت را متناسب با استایل خود تغییر دهید.

این ساعت دارای بدنه و فریم میانی آلیاژ آلومینیوم و بعلاوه یک تاج دیجیتالی برای پیمایش رابط کاربری می باشد. یکی از قابلیت های تازه، امکان شخصی سازی صفحه نمایش ویجت ها است که تنها با یک سوایپ از صفحه نمایش اصلی در دسترس قرار می گیرد. بعلاوه می توانید ویجت های خود را در اپلیکیشن CMF Watch شخصی سازی کنید. ساعت Watch Pro 2 CMF مجموعه ای از داده های سلامتی از جمله ضربان قلب، مقدار اشباع اکسیژن خون، استرس و ردیابی خواب را با الگوریتم به روزشده تشخیص خواب، پایش می نماید. بعلاوه با الگوریتم اختصاصی Cywee، بیش از 120 حالت ورزشی، تمرینات دوره ای، منطقه ها ضربان قلب شخصی و حرکات گرم کردن در اختیار شما قرار می دهد. گیرنده GPS داخلی، اطمینان حاصل می نماید که پیاده روی، دویدن و جلسات کوهنوردی شما ردیابی شوند. شما می توانید داده های تمرین خود را با Strava، Apple Health و Google Health Connect سینک کنید.

علاوه بر این، امکان برقراری تماس، کنترل پخش موزیک و دریافت نوتیفیکیشن ها نیز بر روی ساعت وجود دارد. این ساعت دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و از یک باتری 305 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که برای استفاده معمولی 11 روز دوام می آورد. برای خرید این ساعت هوشمند باید 69 دلار بپردازید.

هدفون CMF Buds Pro 2 از نظر ظاهری شبیه به نسل قبلی خود یعنی CMF Buds است اما در بخش های داخلی ارتقاء های قابل توجهی یافته است. مهم ترین این تغییرات، بهره مندی از درایورهای دوگانه است که شامل درایورهای داینامیک 11 میلی متری و توییترهای پلانار 6 میلی متری برای کیفیت صدای غنی تر می گردد.

هدفون Buds Pro 2 بعلاوه از کدک LDAC برای استریم صوتی با نرخ بیت بالا و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) که ادعا می گردد تا 50 دسی بل از صدای محیط را حذف می نماید، پشتیبانی می نماید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول، تبدیل شدن دکمه چرخشی روی کیس به یک دکمه کامل است که به شما امکان می دهد صدا را کم و زیاد کنید، به تماس ها پاسخ دهید و آن ها را قطع کنید و بعلاوه ANC را روشن یا خاموش کنید.

هر ایرباد دارای 3 میکروفون با الگوریتم های به روزشده دریافت صدا و کاهش صدای باد است. عمر باتری کل ایربادها و کیس آن با خاموش بودن ANC تا 41 ساعت و با روشن بودن ANC تا 30 ساعت است. رنگ های عرضه شده برای CMF Buds Pro 2 شامل مشکی، نارنجی، آبی روشن و آبی (مخصوص هند) محسوب می گردد و برای خرید این هدفون باید 59 دلار بپردازید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 36722

به "هدفون و ساعت CMF Pro 2 ناتینگ معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون و ساعت CMF Pro 2 ناتینگ معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید