خبرنگاران پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان شروع شد

به گزارش چاپار بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- رییس دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان گفت: پذیرش بدون کنکور دانشجو در این دانشگاه از پنجم مرداد تا دوم شهریور براساس سوابق تحصیلی شروع شده است.

خبرنگاران پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عباس اویسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: رشته محل ها و دوره های بدون آزمون دانشگاه پیغام نور در دفترچه انتخاب رشته برای داوطلبان ورود به این رشته ها معین شده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان برای نام نویسی در دوره های بدون آزمون(کارشناسی) به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

رییس دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان اعلام کرد: این دانشگاه در روزهای اپیدمی کرونا آزمون های خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار کرد.

وی با اشاره به تدابیر دانشگاه پیغام نور برای برطرف دغدغه اقتصادی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی با انعقاد تفاهم نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم نموده است.

اویسی توضیح داد: دانشگاه پیغام نور برای یاری به دانشجویان محروم با بنیاد علوی تفاهم نامه امضا نموده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان به وسیله پورتال دانشگاه به نشانی sb.pnu.ac.ir جزئیات بیشتر نام نویسی را دریافت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8025

به "خبرنگاران پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید