تکمیل پروژه های بزرگ زیرساختی منطقه آزاد انزلی سرعت می گیرد

به گزارش چاپار بلاگ، مهندس سید مهدی نقوی در تداوم بازدیدهای میدانی و بررسی حضوری فرایندهای اجرایی طرح های زیرساختی این منطقه، از مجتمع بندری کاسپین و کارگاه ساخت راستا ریل راه آهن بازدید به عمل آورد.

تکمیل پروژه های بزرگ زیرساختی منطقه آزاد انزلی سرعت می گیرد

به گزارش شمانیوز، اولین بخشی که از سوی سرپرست سازمان مورد توجه قرار گرفت، نظارت مستقیم بر فرآیند عملیات ترخیص محموله پنجاهمین کشتی حامل کالاهای کانتینری از راستاکریدور چین،قزاقستان،منطقه آزاد انزلی به بندر کاسپین در سال جاری بود، در مرحله بعد مراحل اجرایی تکمیل طرح های سرمایه گذاری اسکله رو رو که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال ساخت می باشد و همچین نوسازی موج شکن غربی منطقه مورد بازدید قرار گرفت.

دراین برنامه، گزارشی از آخرین فرایند اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در حال اجرا در این مجتمع بندری ارایه شد و مهندس نقوی از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های پیش روی در راستا سرعت بخشی به فرایند احداث اسکله ها و موج شکن قرار گرفته و دستورات لازم را صادر کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه از قطعه در حال ساخت راستا راه آهن که در محدوده این منطقه واقع شده، دیدار کرد و بر لزوم تسریع در عملیات احداث این طرح با توجه به تأکید رییس جمهور به عنوان یک پروژه ملی کشور که دارای بازخوردهای بین المللی برای جمهوری اسلامی است، شرح داد.

در سرانجام نیز از طرح در حال ساخت نوار تجاری مجتمع پردیس صنایع دستی منطقه که به منظور فرآهم نمودن شرایط لازم جهت تجاری سازی تولیدات صنایع دستی ساکنین منطقه و هنرمندان استان در حال ساخت می باشد، بازدید به عمل آورد.

گفتنی است در این برنامه اعضای هیئت مدیره، بهمراه معاونین بندری و حوزه خزر، فنی و عمرانی حضور داشتند.

منبع:مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13354

به "تکمیل پروژه های بزرگ زیرساختی منطقه آزاد انزلی سرعت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های بزرگ زیرساختی منطقه آزاد انزلی سرعت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید