برگزاری مانور شرکت توزیع نیروی برق قزوین در بیمارستان ولایت

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: به منظور مدیریت مصرف و پیک سایی تابستان 1400 دومین مانور این شرکت در بیمارستان ولایت قزوین انجام شد.

برگزاری مانور شرکت توزیع نیروی برق قزوین در بیمارستان ولایت

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین، سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در حاشیه برگزاری این مانورگفت: در ادامه برگزاری مانور های ماهانه و مستمر شرکت های توزیع نیروی برق کشور، امروز پنجشنبه هم دومین مرحله مانور سراسری اقدام فراگیر همزمان با سراسرکشور برگزارشد.

او اضافه نمود: در این مانور چهارمحور اساسی هدف گذاری شده که ارزیابی آماده به کاری مولد های اضطراری، مقابله با دستگاه های رمز ارز غیر مجاز، تعدیل روشنایی معابرشهری وبین شهری و ارزیابی آماده به کاری سامانه های برق من وپاسخگویی 121 از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در استان قزوین بیش از 140 مرکز حساس، مهم وضروری وجود دارد که همیشه استمرار تامین انرژی و آماده به کار بودن مولدین اضطراری آنها، مورد کنترل و رصد قرار می گیرد.

بهادیوند چگینی اضافه نمود: این مواردشامل مراکز ارتباطات و فنآوری، تامین انرژی، بهداشتی و درمانی، دانشگاهی، صنعتی، خدمات عمومی، اقتصادی، تامین آب شرب و کشاورزی و دام و طیور در این مانور تحت پوشش ارزیابی های فنی قرار گرفتند.

او بیان نمود: بعلاوه در محور دوم موضوع شناسایی و کشف رمز ارز های غیر مجاز با جدیت در دستور کار است که از ابتدای سال گذشته 51 مرکز غیرمجاز رمز ارز و هم 1991 دستگاه ماینر کشف شده است.

این مسئول توضیح داد: با شناسایی این دستگاه های غیر مجاز رمز ارز زمینه 6 میلیون و 709 هزار و 375 کیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق فراهم شده است.

او در مورد ارزش اقتصادی این انرژی هم گفت: محاسبه ارزش اقتصادی این انرژی معادل 64 میلیارد و 745 میلیون ریال است که بالغ بر 45 میلیارد و 621 میلیون ریال آن از متخلفان به اسم جریمه وصول شده است.

چگینی در ادامه بیان نمود: با کشف ماینر های غیرمجاز، اندازه 2986 کیلو وات صرفه جویی شده است.

بهادیوند چگینی اضافه نمود: در محور سوم وتعدیل روشنایی معابرشهری وبین شهری، بامجموعه اقدامات انجام شده 19 هزار و 255 دستگاه از چراغ های روشنایی معابر تعدیل شدند.

او اظهارداشت: با این کار 3.5 مگاوات در انرژی برق روشنایی این معابر صرفه جویی شد که می تواند به مدیریت مصرف یاری کند.

بهادیوندچگینی ادامه داد: در حوزه سامانه برق من تا به امروز 21 هزار و 459 مورد نصب سامانه برق من انجام پذیرفته که 19 هزار و 261 تراکنش به ثبت رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهارداشت: با هدف گذاری محور های چهار گانه در مانور امروز می توانیم با مدیریت مصرف با اطمینان بیشتری از پیک بار تابستان عبور کنیم.

او در مورد تجهیزات بکار گرفته شده در این مانور هم گفت: در مانور امروز 10 اکیپ اجرایی و 10 اکیپ نظارتی با استفاده از 20 دستگاه خودرو و بیش از 50 نیرو شرکت داشتند.

بهادیوند چگینی اضافه نمود: مانور های اقدام فراگیر برای مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در تابستان همه ماهه به صورت مستمر در استان قزوین اجرا می گردد.

او از مشترکان برق در استان خواست ضمن صرفه جویی در مصرف برق، این اداره را در تامین برق پایدار در فصول مختلف بویژه تابستان همراهی نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 18138

به "برگزاری مانور شرکت توزیع نیروی برق قزوین در بیمارستان ولایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مانور شرکت توزیع نیروی برق قزوین در بیمارستان ولایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید