احتمال بازگشت شرایط قرنطینه در نورسلطان

به گزارش چاپار بلاگ، مقامات قزاق در خصوص تشدید مجدد محدودیت های قرنطینه در شهرنورسلطان در صورت عدم رعایت کامل مقررات بهداشتی هشدار دادند.

احتمال بازگشت شرایط قرنطینه در نورسلطان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، شهرداری نورسلطان از توقف فعالیت تعدادی از شرکت های ساختمانی، فروشگاه های غیرموادغذایی، رستوران ها و اماکن پذیرایی متوسط که در پی تسهیل محدودیت های قرنطینه دوباره مشغول به کار شدند، اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، تیم های ویژه شامل کارمندان شهرداری، پلیس و خدمات ضد بیماری همه گیر کرونا به منظور جلوگیری از نقض قوانین بهداشتی، همه روزه از اماکنی که فعالیت آنها تازه از سر گرفته شده، بازدید می نمایند.

بر اساس گزارش بازرسی ها به دلیل نقض منظم مقررات، فعالیت تعدادی از اماکن به تعلیق درآمده و تنها بعد از تضمین رعایت مقررات پیش بینی شده در سطح مطلوب می توانند به فعالیت بازگردند.

سائوله کیسیکووا رئیس اداره بهداشت شهر نورسلطان هشدار داده که در صورت عدم رعایت کامل قوانین بهداشتی و اپیدمی از سوی شهروندان این شهر می تواند دوباره به رژیم قرنطینه شدید باز شود.

کیسیکووا در ادامه خاطر نشان کرد و گفت: بازگشت به زندگی عادی تنها به خود ساکنان پایتخت بستگی دارد.

باید گفت که شرایط فوقالعاده که از 16 مارس در قزاقستان اعلام شده بود 11 می به سرانجام رسید و اعلام شد که محدودیت های قرنطینه نیز به تدریج و با توجه به بهبود شرایط در هر یک منطقه برداشته می شوند.

انتهای پیغام/ح

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 5601

به "احتمال بازگشت شرایط قرنطینه در نورسلطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت شرایط قرنطینه در نورسلطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید