تشدید نظارت بر بازار، رعایت پروتکل های بهداشتی برای اصناف الزامی است

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر افزایش نظارت بر بازار از روز 23 فروردین ماه هم زمان با شروع به کار اصناف کم خطر، گفت: اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند مجاز به فعالیت نیستند.

تشدید نظارت بر بازار، رعایت پروتکل های بهداشتی برای اصناف الزامی است

جعفر مردانی 20 فروردین ماه در جلسه ستاد کنترل و مقابله با کرونا ویروس چهارمحال و بختیاری از شروع فعالیت اصناف کم خطر در استان از تاریخ 23 فروردین ماه اطلاع داد و اظهار کرد: این اصناف موظف هستند تمامی پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت نمایند، در غیراین صورت از فعالیت آن ها جلوگیری به عمل می آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 30 فروردین ماه تمدید شده است، ادامه داد: مدارس، دانشگاه ها، اماکن تفریحی، توریستی، اماکن مذهبی، استادیوم ها، سالن های ورزشی، آکادمی ها، مراکز فرهنگی، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، استخرها، گیم نت، قهوه خانه ها، سینماها، تالارهای پذیرایی، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز تجاری، پاساژها، رستوران ها، فست فود، طباخی ها و سایر اصناف پرخطر کماکان تا سرانجام اجرای این طرح تعطیل هستند.

وی اظهار داشت: کارگاه ها و واحدهای تولیدی باید فعالیت خود را براساس پروتکل های بهداشتی ادامه دهند، همچنین کنترل مبادی ورودی و خروجی با جدیت تا سرانجام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دنبال می گردد.

مردانی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان ها لازم الاجرا است، شرح داد: می توان با تشدید اقدامات نظارتی، همکاری اصناف و تعطیلی داوطلبانه بعضی از صنوف غیرضروری این مسئله را مدیریت و از شیوع کرونا ویروس جلوگیری کنیم.

مردانی با تأکید بر افزایش نظارت بر بازار از روز 23 فروردین ماه هم زمان با شروع به کار اصناف کم خطر، توضیح داد: به همین منظور گشت های مشترک با همکاری سازمان صمت، تعزیزات، اتاق اصناف، دفتر امور مالی استانداری با موضوع مرکز بهداشت تشکیل گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: دستگاه های نظارتی کمبود نیرو و خودرو جهت انجام بازرسی را اعلام نمایند، تا این کمبود به وسیله سایر دستگاه های اجرایی مرتفع گردد.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری در چند روز گذشته نگران نماینده است از مردم درخواست کرد: مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن حساسیت بیش تری داشته باشند، طرح فاصله گذاری هوشمند جایگزین طرح فاصله گذاری اجتماعی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4050

به "تشدید نظارت بر بازار، رعایت پروتکل های بهداشتی برای اصناف الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر بازار، رعایت پروتکل های بهداشتی برای اصناف الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید