آژانس پناهندگان سازمان ملل: 4.4 تن یاری پزشکی برای ایران ارسال کردیم

به گزارش چاپار بلاگ، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد امروز سه شنبه مدعی شده 4.4 تن یاری پزشکی برای ایران ارسال نموده است.

آژانس پناهندگان سازمان ملل: 4.4 تن یاری پزشکی برای ایران ارسال کردیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد امروز سه شنبه در وب سایت خود مدعی شده 4.4 تن یاری های پزشکی ضروری از جمله اقلام لازم برای حمایت از ایران جهت مقابله با بیماری کووید-19 را به ایران ارسال نموده است.

طبق اعلام وب سایت این نهاد بین الملل یک فروند هواپیمای ایرباس 200-330 پس از پرواز از فرانکفورت در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین نشست و محموله های حامل ماسک، دستکش و داروهای ضروری برای یاری به نظام سلامت ایران را تحویل داد.

آژانس پناهندگان اعلام نموده قراره است در هفته های آینده هم محموله های دیگری شامل دارو و تجهیزات ایمنی برای کادر درمان به ایران ارسال شوند.

این سازمان در بیانیه خود خاطرنشان نموده در حال حاضر نزدیک به یک میلیون پناهنده در ایران زندگی می نمایند که از خدمات بهداشتی یکسان با شهروندان ایران برخوردار هستند.

نماینده آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت: ما با مردم ایران اعلام همبستگی می کنیم و آماده ایم برای جلوگیری از گسترش بیماری کووید-19 و کاهش اثرات آن روی آسیب پذیرترین اقشار جامعه از جمله پناهندگان به این کشور یاری کنیم.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای گفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3249

به "آژانس پناهندگان سازمان ملل: 4.4 تن یاری پزشکی برای ایران ارسال کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس پناهندگان سازمان ملل: 4.4 تن یاری پزشکی برای ایران ارسال کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید