آماده باش مدیریت بحران فیروزکوه

به گزارش چاپار بلاگ، فرماندار فیروزکوه گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی در ستاد بحران این شهرستان برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارش برف و باران، در شرایط آماده باش هستند.

آماده باش مدیریت بحران فیروزکوه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه جدید و بارش باران و برف، تمام ارگان ها از قبیل شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و دستگاه های امدادی در قالب ستاد بحران فیروزکوه آماده خدمت و امدادرسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی هستند.

وی اضافه نمود: اقدامات پیشگیرانه توام با آمادگی همه ارگان ها برای فراهم کردن تمهیدات مورد احتیاج در راستای بارش و مقابله با جاری شدن سیل و یا هرگونه حادثه احتمالی اتخاذ شده است.

یوسفی جمارانی اعلام کرد: کشاورزان و گلخانه داران با همکاری جهاد کشاورزی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی در باغ ها و مزارع شهرستان اتخاذ نمایند.

وی تاکید نمود: شهروندان و مسافران عبوری باید از هرگونه توقف در حاشیه رودخانه با توجه به احتمال سیلابی بودن بارش ها بپرهیزند.

فرماندار فیروزکوه توضیح داد: با توجه به این که احتمال بارش به صورت برف نیز وجود دارد شهروندان و مسافران عبوری با داشتن زنجیرچرخ حین عبور از محورهای شهرستان از جمله محور گدوک منتهی الیه استان تهران با احتیاط برانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3971

به "آماده باش مدیریت بحران فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش مدیریت بحران فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید