4 فاز پردیس مشمول تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر شد

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به مصوبه هیات دولت در مورد افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر، گفت: وام 30 میلیون تومانی این طرح شامل پروژه های فاز 5، 8، 9 و 11 یعنی 75 هزار واحد مسکونی می گردد.

4 فاز پردیس مشمول تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر شد

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مهدی راهنمایی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران، اضافه کرد: در مجموع تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر شامل پروژه های جدیدی می شوند که از سال گذشته عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

وی با بیان این که وام مذکور به 75 هزار واحد مسکن مهر پردیس تعلق می گیرد، توضیح داد: هنوز مابه التفاوت افزایش قیمت مسکن مهر از متقاضیانی که این تسهیلات شامل آنها می گردد، دریافت نشده است. در واقع مبلغی که برآورد نهایی شد و قرار بود توسط متقاضی واریز گردد از محل افزایش تسهیلات مسکن مهر تامین خواهد شد.

وی با تاکید بر این که این تسهیلات شامل پروژه های فاز 3 نمی گردد، گفت: اگر بخواهیم این تسهیلات را برای پروژه های در حال اتمام در نظر بگیریم، حدود پنج تا شش ماه زمان می برد و متقاضی معطل شده و واحد را تحویل می گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اظهار کرد: به طور کلی وام 30 میلیون تومانی مسکن مهر به پروژه هایی تعلق می گیرد که افزایش قیمت آنها بیش از پنج میلیون تومان است.

راهنمایی در ادامه با بیان این که ساخت تقاطع های غیرهمسطح و مسیرهای دسترسی فازهای 5، 8، 9 و 11 به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه ها تا پنج روز آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: افتتاح واحدهای مسکن مهر این فازها نیز اواخر پاییز سال جاری شروع و پاییز سال آینده به اتمام می رسد.

وی در مورد واحدهایی که قرار بود در تیرماه افتتاح گردد نیز گفت: بخشی از این پروژه ها شامل فاز 3 و 9 است که در حال حاضر 1200 واحد در فاز 3 آماده تحویل است، پروژه های فاز 9 نیز به اتمام رسیده اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی قابل واگذاری نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3022

به "4 فاز پردیس مشمول تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 فاز پردیس مشمول تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید