شهر میامی آمریکا ، شهر جادویی آمریکا

به گزارش چاپار بلاگ، شهر میامی آمریکا

میامی شهری در سواحل اقیانوس اطلس و یکی از شهرهای ایالت فلوریدا آمریکا است که در ارتفاع 25 متری از سطح دریا واقع شده است. میامی که یکی از شهرهای مرتفع دنیا است به دلیل، رشد و پیشرفتی که در فناوری و بخش های نوپای شغلی داشته و همچنین آب و هوای بی نقص آن در طول سال ، این شهر را به شادترین شهر کار در ایالات متحده تبدیل کرده است. میامی دارای 424632 نفر جمعیت است و آن را به دومین شهر بزرگ فلوریدا و یکی از شهرهای برتر دنیا تبدیل کرده است.

شهر میامی آمریکا ، شهر جادویی آمریکا

میامی با ساحلی مجلل و آب و هوای شرجی که دارد ، همراه با نسیم اقیانوس ها و یک خورشید نیمه گرمسیری در سال های اخیر ، شهرتی جهانی پیدا کرده است و جهانگرد های زیادی را به خود جذب کرده است منطقه ساحلی میامی معروف به South Beach که دارای ، باشگاه های شبانه و بهترین صحنه های مهمانی و..... میباشد به یک مقصد برای تعطیلات گرم بهار تبدیل شده است.

از دیگر مناطق جالب توجه در این شهر، می توان به MetroZoo میامی (یکی از بهترین باغ وحش های آمریکا) ، جزیره طوطی جنگل و مجموعه باورنکردنی آن از حیات وحش و عمارت ویزاکا ، (عمارتی به سبک اروپایی) اشاره کرد.

فلوریدا از نظر آماری محتمل ترین شهر جهان است که توسط طوفان مورد اصابت قرار میگیرد. موقعیت آن بین خلیج مکزیک و منطقه کارائیب اقیانوس اطلس آن را در صدر فهرست طوفان قرار داده و به دنبال آن ناسائو ، باهاما و هاوانا ، کوبا قرار دارند.

نکاتی جالب در مورد میامی که ممکن است نمیدانستید:

  • میامی تنها یک بار یک کریسمس سفید پوشیده با برف را به خود دیده است: که در تاریخ 20 ژانویه سال 1977 برای اولین و تنها بار در تاریخ میامی ثبت شده است.
  • میامی پاکترین شهر آمریکا است: که این رتبه بندی بر اساس کیفیت خوب هوا ، فضاهای سبز و آب آشامیدنی تمیز در طول سال بوده است. همچنین ، میامی تنها شهر بزرگ نیمه گرمسیری در قاره آمریکا است و دمای متوسط آن 23 درجه سانتیگراد است.
  • میامی شادترین شهر برای کار است: میامی برای دومین سال پیاپی در سال 2016 به عنوان شادترین شهر برای کار نامگذاری شد.
  • میامی بین المللی ترین شهر ایالات متحده است: حدود 51 درصد از جمعیت میامی خارجی هستند. غلظت خارجیان ساکن متولد میامی بیش از دو برابر میانگین کشوری 19.4 درصد است.
  • میامی شهر پربازدید ایالات متحده برای خریداران داخلی بین المللی است: میامی مقصد برتر ایالات متحده برای خریداران خارجی ،خانه است.
  • میامی دومین اقتصاد سریع در حال رشد در بین شهرهای بزرگ ایالات متحده است: در میان همه شهرها ، میامی هفدهمین اقتصاد برتر را داراست. جمعیت رو به رشد میامی ، شبکه راه اندازی ، صنعت فناوری و مشاغل جدید باعث افزایش رتبه این شهر شده است.
  • میامی چهارمین شهر سالم آمریکاست: هوای پاک میامی ، دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت ، میزان سیگاری ها ، قابلیت پیاده روی و امکانات رفاهی از عوامل اصلی این رتبه بندی بوده اند.
  • میامی چهارمین محله با سرعت در حال رشد در آمریکا است: مرکز شهر میامی ، که از سال 2000 تا 2015 از 40،000 به 80،000 نفر جمعیت رسیده است ، یک رونق آمریکایی است.
  • میامی دومین مکان برتر در آمریکا برای شروع یک تجارت است: فلوریدا جنوبی پس از کسب بهترین مکان برای شروع کار ،در رده دوم بعد از ، تگزاس قرار گرفت.
  • میامی رتبه یازدهم در بهترین حمل و نقل عمومی در ایالات متحده را دارد: میامی با گذر از حمل و نقل در بین شهرها با جمعیت بیش از 250 هزار نفر در رده یازدهم کشور قرار گرفت.
  • میامی رتبه پنجم سبزترین شهر ایالات متحده را دارد: کیفیت هوا ، حمل و نقل ، منابع انرژی میامی برای گرمایش در خانه ها و تراکم مسکن در این رتبه بندی نقش اساسی داشته است.
  • میامی رتبه ششم بهترین کیفیت هوا در ایالات متحده را دارد: میامی دارای شاخص متوسط 43 کیفیت هوا است و تنها هشت شهر از نظر کیفیت هوا شاخص بهتری نسبت به میامی دارند.
  • میامی هشتمین منطقه پرجمعیت ایالات متحده است: منطقه مترو میامی-داد ، برووارد و پالم بیچ در 500 سال گذشته 500،000 نفر از ساکنان جدید را به خود اختصاص داده و اکنون برای اولین بار با بیش از 6 میلیون نفر از ساکنین روبرو است.
  • میامی مقصد برتر برای مهاجرت نیویورکی ها است: حدود 22،000 نیویورکی بین سالهای 2009 تا 2013 به میامی مهاجرت کردند.
  • میامی دوازدهمین شهر مهم و فوق العاده جهان برای افراد ثروتمند است: در ایالات متحده ، میامی رتبه 2 را برای افرادی که ارزش خالص فوق العاده بالا دارند و می خواهند زندگی ، کار و سرمایه گذاری کنند را دارد
  • میامی ششمین شهر برتر برای کارآفرینان اسپانیایی است: دو شهر فلوریدا جنوبی ، هیله (شماره 6) و میامی (شماره 15) در بین بهترین شهرهای آمریکا برای مشاغل اسپانیایی قرار دارند.
  • میامی هفتمین بازار سریع در حال رشد برای مشاغل ساختمانی در ایالات متحده است: شهرستان میامی-داد در رتبه هفتم بیشتر مشاغل ساختمانی قراردارد.
  • میامی بیست و سومین منطقه برای شروع کار در ایالات متحده است: منطقه متروی میامی-فورت لادردیل - غرب پالم بیچ به عنوان بیست و سومین منطقه بهترین راه اندازی حرفه ای قرار گرفت. فلوریدا جنوبی برای پیشرفت های شغلی (شماره 15) ، کیفیت زندگی (شماره 20) و فرصت های اجتماعی (شماره 11) امتیازات بالایی کسب کرد.
  • میامی با بیش از 87 موسسه مالی و 33 آژانس بانکی خارجی بیشترین تمرکز بانکهای داخلی و بین المللی را در جنوب شهر نیویورک دارد

جاذبه های میامی:

  • هاوانای کوچک Little Havana

سیگارهای دستی ، فروشگاههای گیاهی ، میوه و سبزیجات همه بخشی از تجربه هاوانا کوچک ، میامی هستند. پیاده روی آسان از مرکز شهر دکوپایی میامی بازدید کنندگان را به سمت یک تجربه معتبر قدیمی در کوبا سوق می دهد.

در پارک دومینیو ، مردان کوبایی سرگرمی ملی خود را با بازی های بسیار مهم Domos به نمایش می گذارند. ساکنان هاوانا افتخارات خود را که تندیس هایی برای قهرمانان و مشاهیر کوبا میباشد را در شهر به نمایش می گذارند.

  • آبشار میامی Miami Seaquarium

آبشار میامی یک آبشار در کلاس جهانی است که یک مکان عالی برای تعطیلات خانوادگی میامی است. برنامه Dolphin Encounter یکی از محبوب ترین جاذبه های آنها است. بازدید کنندگان ابتدا از تعامل با این پستانداران هوشمند و ملایم مطلع می شوند ، سپس به تماشای سحر و جادو بغل کردن ، لمس کردن و شنا کردن با دلفین ها می پردازند. همچنین میتوانید از نمایشگاه های حیوانی که حیواناتی مانند نهنگ های قاتل ، لاک پشت های دریایی ، ماینات ها و مدارس ماهی های گرمسیری دیدن کرده و لذت ببرید.

  • قلعه مرجانی ادوارد لیدکالنین Edward Leedskalnins Coral Castle

این قلعه مرجانی در خارج از میامی ، در شهر Homestead واقع شده است. قلعه مرجانی که در سال 1928 به روی عموم افتتاح شد ، گواهی از عشق بی رویه ادوارد لیدکالنین به یک خانم جوان به نام آگنس است.

این زمین ها شامل خانه اصلی ، چشمه ها و بناهای تاریخی است که طی مدت 28 سال از سنگ مرجانی بر روی ملک ساخته شده اند. معماری بی نظیر این مکان یک جاذبه دیدنی در تعطیلات میامی میباشد.

  • کلیسای باستانی

در میامی یک مکان مقدس و فوق العاده باشکوه به نام کلیسای باستانی وجود دارد که تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مکان های مجلل این شهر جهت برگزاری مراسم عروسی و ازدواج شده است. . لازم به ذکر است تقریبا تمام دختران و پسران آمریکایی آرزوی برگزاری مراسم ازدواج خود در این کلیسای مجلل و باشکوه را دارند.

  • عمارت ویزکایا Vizcaya State

ویزکایا نام عمارتی بسیار بزرگ و چشم نواز در شهر میامی است. بازدید از این عمارت برای هر جهانگرد و مسافری که به میامی سفر میکند بسیار جالب است. عمارت ویزکایا که در اوایل سده 20 میلادی متعلق به جیمز دیرینگ بوده است به سبک و سیاق معماری اروپایی ساخته شده . ویزکایا استیت در بخش ساحلی بیسکین قرار گرفته و از وسعتی 50 هکتاری نیز برخوردار است. همچنین به یاد داشته باشید که باغ موزه ویزکایا در تمام روزهای هفته به غیر از سه شنبه، جهت استقبال از شما بازدیدکنندگان عزیز باز هست.

جمعیت :

میامی حدود 424632 جمعیت دارد که از این تعداد 210335 (49٪) مرد و 214297 نفر (50٪) زن هستند. میانگین سنی ساکنان میامی 39.86 است. برای هر مرد تقریباً 1.02 زن وجود دارد ، به این معنی که جمعیت مردا ها و زن ها نسبتاً مساوی میباشد. بیشتریت جمعیت که 75.20 درصد جمعیت میباشد سفیدپوست هستند و 82084 نفر باقیمانده ، سیاه پوست / آفریقایی آمریکایی (19.30٪) ، 644 نفر آمریکایی بومی (0.20٪) ، 3859 نفر آسیایی (0.90٪) ، 88 نفر جزایر آرام (0.01٪) ، 12353 نفر متفرقه (2.90٪) هستند.

درآمد :

درآمد متوسط خانوارها در میامی 31051.00 دلار است به این معنی که بیشتر خانوارها بالاتر ازخط فقر (برای خانواده های سه نفری) هستند. البته افراد بسیار فقیر و بسیار ثروتمند هم در این شهر یافت میشود.در این شهر افراد در مشاغل اداری یا دستی شاغل هستند. . 16.50٪ از کل جمعیت ، خانوارها درآمد سالانه کمتر از 10،000 دلار گزارش دارند.

حمل و نقل عمومی :

در این شهر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بسیار جا افتاده است و بسیاری از مردم با استفاده از اتوبوس به محل کار خود می فرایند. البته گزینه های دیگری هم برای تردد در این شهر وجود دارند.اما به علت ترافیک سنگین، اغلب مردم ترجیح می دهند که از ماشین شخصی استفاده نکنند، و بدین دلیل آلودگی هوا و ترافیک در میامی تا حدودی کمتر است.

آمار جرم و جنایت در میامی :

میزان جرم در این شهر بالاست. با این حال می توانید مناطق و محله های امن و مناسب نیز در این شهر پیدا کنید. مناطق و محله های امن و نا امن میامی را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگ تر باشد، آن منطقه نا امن تر می باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب می شوند.

تحصیلات در میامی:

جامعه میامی تا حدودی دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 24.96% از بزرگسالان در میامی دارای مدرک دانشگاهی هستند.

آب و هوای میامی :

میامی دارای آب و هوای خوب و خوشایندش است. اما چیزی که واقعیت دارد این که در طول زمستان و بهار بیشترین جهانگرد روانه این شهر می شوند. طی این فصول روزها هوا گرم و شب ها معتدل به همراه رطوبت کافی، که همین موضوع به شما یادآوری می کند که در یک منطقه استوایی قرار دارید. اما در طول تابستان گرمای هوا می تواند خفه کننده باشد. همچنین بارش بارن های شدید در بعداز ظهر روزهای این فصل کاملا متداول است. پاییز نیز همانند بهار است با این تفاوت که جهانگرد های کمتری را به این شهر سرازیر می کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه امور مهاجرتی از جمله کانادا با موسسه خبرنگاران تماس بگیرید: 02122225334

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10299

به "شهر میامی آمریکا ، شهر جادویی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر میامی آمریکا ، شهر جادویی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید