گسترش فعالیت های سما در رامسر، نمونه اولیه دستگاه پایش سلامت ساخته شد

به گزارش چاپار بلاگ، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: در تلاشیم تا مجوزهای لازم را برای افزایش تعداد رشته ها و راه اندازی مدرسه دخترانه سما اخذ نموده و فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهیم.

گسترش فعالیت های سما در رامسر، نمونه اولیه دستگاه پایش سلامت ساخته شد

سیدمهدی مهنما در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که با توجه به امر پژوهش و تأکید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت پژوهشی واحد رامسر به چه صورت است و به چه دستاوردهایی دست یافته اید؟ اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید دانشگاه آزاد در خصوص هدفمندکردن فعالیت های پژوهشی براساس نیازهای جامعه و پرهیز از تعریف پروژه های صرفاً نظری، این واحد دانشگاهی نیز تأکید فراوانی بر اجرایی کردن نظام پایش در تعریف فعالیت های جدید پژوهشی در مقطع تحصیلات تکمیلی داشته و کوشش بر این است که موضوعات تعریف شده در حوزه های مختلف، جنبه کاربردی و عملی داشته باشد.

ساخت نمونه اولیه دستگاه پایش سلامت در حوزه مهندسی پزشکی

وی در خصوص دستورکارها و محصولات دانش بنیان جدید واحد رامسر تشریح کرد: در زمینه فعالیت های دانش بنیان، مرکز رشد این واحد دانشگاهی فعالیت هایی را در حوزه های مختلف از گذشته شروع نموده است؛ با وجود اینکه تا به امروز به درآمدزایی محسوسی نرسیده اما در بعضی از زمینه ها فعالیت های مؤثری اجرا شده است که از آن جمله می توان به ساخت نمونه اولیه دستگاه پایش سلامت در حوزه مهندسی پزشکی و دستگاه بالانس دینامیکی در حوزه مکانیک اشاره نمود.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر اضافه نمود: همچنین با توجه به ماهیت گردشگری منطقه، فعالیت های مناسبی در این زمینه شروع شده است که با گسترش این فعالیت ها به زودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

مهنما درباره فعالیت های واحد رامسر در حوزه مجلات پژوهشی و تحقیقات علمی و طرح های برون دانشگاهی نیز بیان نمود: با توجه به قوانین و آیین نامه های مربوط به راه اندازی مجلات پژوهشی، این واحد دانشگاهی اکنون فاقد مجله دارای امتیاز پژوهشی است.

وی ادامه داد: در خصوص طرح های برون دانشگاهی نیز مذاکراتی با ادارات و شرکت های دارای فعالیت مهندسی در منطقه ازجمله شهرداری، اداره گردشگری و میراث فرهنگی، ادارات آب، برق و گاز برای مشارکت در انجام پروژه ها صورت پذیرفته است.

اخذ مجوز راه اندازی مدرسه پسرانه سما را در 4 رشته

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص مدارس مهارتی فعالیتی داشته اید؟ به خبرنگاران گفت: این واحد دانشگاهی سال گذشته مجوز راه اندازی مدرسه پسرانه سما را در چهار رشته مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، پویانمایی و فتوگرافیک اخذ نموده و از مهر سال 98 پیروز به جذب دانش آموز شده است.

مهنما عنوان نمود: در کوششیم تا مجوزهای لازم را برای افزایش تعداد رشته ها و راه اندازی مدرسه دخترانه سما اخذ نموده و فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهیم؛ البته در کنار گسترش کمی رشته ها، کوشش می کنیم تا با به کارگیری از استادان دانشگاهی و معلمان باتجربه و فرهیخته و بهره مندی از فضای آموزشی مناسب و کارگاه های مجهز، خدمات مطلوبی را در راستای بالابردن سطح فنی و حرفه ای دانش آموزان ارائه دهیم.

انتهای پیغام/4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3323

به "گسترش فعالیت های سما در رامسر، نمونه اولیه دستگاه پایش سلامت ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش فعالیت های سما در رامسر، نمونه اولیه دستگاه پایش سلامت ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید