کشته شدن یک پیمانکار در موشک باران عین الاسد

به گزارش چاپار بلاگ، بنا به اعلام منابع امنیتی، حملات موشکی امروز به پایگاه عین الاسد آمریکا تلفات جانی در پی داشته است.

کشته شدن یک پیمانکار در موشک باران عین الاسد

به نقل از شبکه الجزیره، منابع امنیتی عراق از مرگ یک پیمانکار پس از حملات موشکی امروز به پایگاه عین الاسد خبر می دهند.

خبرگزاری فرانسه به استناد منابع امنیتی گزارش داد پس از موشک باران صبح امروز پایگاه عین الاسد در استان الانبار یک پیمانکار در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد. شبکه المیادین نیز در خبری اعلام نمود پیمانکار آمریکایی در اثر حملات موشکی به عین الاسد دچار سکته قلبی شد و جان باخت.

در همین حال، پایگاه خبری صابرین نیوز اعلام نمود 3 سرباز آمریکایی از جمله یک افسر در نتیجه حملات موشکی به پایگاه عین الاسد عراق کشته شدند.

بر اساس این گزارش، سربازان در میان سکوت آمریکا و اعلام یک مرگ در نتیجه ایست قلبی، با هواپیمای متعلق به واحد 386، از پایگاه علی السالم کویت به پایگاه فرانکفورت آلمان منتقل شدند.

ساعاتی پیش شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق خبر داد. این منابع اعلام نمودند: در حمله راکتی به پایگاه عین الاسد 10 راکت به نزدیکی محل حضور نیرو های ائتلاف در پایگاه اصابت کرده است.

صابرین نیوز ابتدا از پرتاب 4 راکت خبر داد سپس اعلام نمود که 14 موشک 107 میلیمتری به سوی پایگاه پرتاب شده است، ستون های دود از بخش نظامی پایگاه عین الاسد مشاهده می شود و آژیر خطر در پایگاه به صدا در آمده است. بر اساس گزارش ها، پس از حمله موشکی به پایگاه نظامی عین الاسد، آمریکایی ها بخش مربوط به خود را در این پایگاه بستند.

خبرنگار المیادین در خصوص این حمله اعلام نمود: موشک ها از یک خودروی پیکاپ در منطقه کشاورزی البیادر در نزدیکی پایگاه عین الاسد شلیک شده اند. همچنین هواپیما های آمریکایی و اسپانیایی ائتلاف بین المللی پس از این حمله بر فراز آسمان هیت و البغدادی پرواز می کنند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14331

به "کشته شدن یک پیمانکار در موشک باران عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن یک پیمانکار در موشک باران عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید