تور چین: چین عامل تنش در تنگه تایوان را معرفی کرد

به گزارش چاپار بلاگ، چین بار دیگر اعلام نمود که دلیل اصلی ادامه تنش در تنگه تایوان متوقف نشدن اقدامات تحریک آمیز در راستای جدایی این جزیره است که به وسیله نیروهای خارجی تحریک می گردد.

تور چین: چین عامل تنش در تنگه تایوان را معرفی کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، سخنگوی دولت چین در کنفرانس خبری امروز (چهارشنبه) خود گفت که تا زمانی که اقدامات تحریک آمیز در راستای جدایی تایوان متوقف نگردد، تنش در تنگه تایوان کاهش نخواهد یافت.

ژائو فنگلیان، سخنگوی دفتر شورای دولتی امور تایوان فرضیه دو دولت که به وسیله حزب پیشروی دموکراتیک تایوان مطرح شده، عناصری که موضوع جدایی تایوان را پیش می برند و بعلاوه ارتباط با نیروهای خارجی با هدف تحریک بیشتر را عامل اصلی تنش در تنگه تایوان معرفی کرد.

ژو گفت که اقدامات مرتبط و آموزش های صورت گرفته به وسیله ارتش آزادیبخش خلق با هدف برخورد با اقدامات جدایی طلبانی انجام می گردد که در پی جدایی تایوان و مداخله نیروهای خارجی هستند.

ژو در ادامه تاکید نمود که این تمرینات و آموزش ها با هدف حفظ منافع کلی ملت چین و منافع هموطنان حاضر در هر دو سمت تنگه تایوان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 21169

به "تور چین: چین عامل تنش در تنگه تایوان را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: چین عامل تنش در تنگه تایوان را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید