تور استانبول: نمایشگاه حلال ترکیه استانبول کی برگزار می گردد؟

به گزارش چاپار بلاگ، در تاریخ 25 تا 28 نوامبر 2021 (4 تا 7 آذرماه)، شهر استانبول ترکیه میزبان هشتمین دوره نمایشگاه حلال کشورهای عضو سازمان با همکاری مرکز اسلامی توسعه تجارت و مؤسسه استاندارد و میزان شناسی کشورهای اسلامی است. همزمان با این نمایشگاه، هفتیمن اجلاس جهانی حلال نیز در ترکیه در حال اجرا است.

تور استانبول: نمایشگاه حلال ترکیه استانبول کی برگزار می گردد؟

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

نمایندگانی از 25 کشور در نمایشگاه حلال که حالا در دوره 8ام خود برگزار خواهد شد، شرکت می نمایند و قرار است در بخش های مواد غذایی حلال و تجهیزات فرآوری آن، گردشگری حلال، پوشاک اسلامی، نشریات، زیبایی و آموزش حضور داشته باشند. افرادی که در تور استانبول (4 ام الی 7 ام آذر) شرکت داشته باشند، می توانند در این اکسپوی دنیای حضور پیدا نمایند. این اکسپو با شعار دوران تازه و هنجارهای تازه؛ ضرورت فراوری و مصرف حلال و ساختن زمینه برای رونق بازارهای تازه اسلامی است.

این رویداد که به صورت سالانه برگزار می گردد، با حضور افراد صاحب دانش، تاجران و مدیران شرکت های صنعتی سعی بر تقویت همکاری با کشورهای غیر عضو دارد. پیش بینی می گردد که حاصل برگزاری این نمایشگاه بتواند فرصت هایی برای پیشروی در حوزه بازار حلال باشد.

میزبانی سال 2019 که آخرین دوره این نمایشگاه بود، به وسیله 36 کشور دنیا انجام شد و بیش از 34 هزار بازدیدنماینده از 94 کشور دنیا در آن شرکت کردند. برای شرکت و بازدید در نمایشگاه حلال ترکیه 2021، بلیط هواپیما استانبول خود را تهیه کنید.

اطلاعات نمایشگاه حلال ترکیه استانبول :

برای شرکت در نمایشگاه غذای حلال و تهیه بلیط هواپیما استانبول توجه داشته باشید؛ آغاز این نمایشگاه در تاریخ پنج شنبه 04 آذر 1400 و سرانجام آن در یکشنبه 07 آذر 1400 خواهد بود. ورودی این نمایشگاه برای علاقه مندان رایگان خواهد بود.

کشور، شهر و محل برگزاری نمایشگاه حلال ترکیه استانبول :

آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار استانبول (ICEC)

منبع : www.helalexpo.com.tr

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 21685

به "تور استانبول: نمایشگاه حلال ترکیه استانبول کی برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: نمایشگاه حلال ترکیه استانبول کی برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید