نمایشگر گوشی تاشوی نو سامسونگ 360 درجه می چرخد ، لولایی جادویی به شکل قطره آب (تور ارزان قطر)

به گزارش چاپار بلاگ، نمونه تازه نمایشگرهای گوشی های تاشوی سامسونگ می تواند 360 درجه بچرخد. این مدل گوشی تازه در نمایشگاه سی ای اس 2023 به نمایش درآمده است.

نمایشگر گوشی تاشوی نو سامسونگ 360 درجه می چرخد ، لولایی جادویی به شکل قطره آب (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورج، جان لوکاس سخنگوی شرکت گفت که نمایشگر فلکس این اند اوت (Flex In & Out) می تواند 360 درجه بچرخد، به این معنی که می توان آن را به سمت داخل و خارج تا کرد.

علاوه بر این، نمایشگر با طراحی لولای متفاوتی عرضه می گردد که ظاهرا چین کمتری روی صفحه نمایشگر ایجاد می نماید. علت آن این است که این لولا که به علت شکل و فرم آن لولای قطره ای آب نام گرفته، این لولا به صفحه نمایشگر اجازه می دهد شکل شل تری مانند قطره آب به خود بگیرد. این لولای ظریف تر بعلاوه فشار کمتری به نمایشگر وارد می نماید.

این اولین بار نیست که سامسونگ نمونه اولیه Flex In & Out را با طراحی که در همه جهت ها می جرخد، در نمایشگاهی در معرض دید مردم می گذارد. سایت تامز گاید گزارش می دهد که در سال 2021، یک نمایشگر Flex In & Out نیز در نشست بین المللی کره جنوبی برای نمایش اطلاعات (IMID) ظاهر شد. با این حال، رویکرد متفاوت بود، و صفحه نمایش مانند یک حرف S با بخش های متعدد تا شد. از زمان ارائه گوشی گلکسی زد فولد 4 (Galaxy Z Fold 4) که در اوت 2022 عرضه شد، خط فراوری گوشی های تاشوی سامسونگ همچنان از نمایشگرهایی استفاده می نماید که فقط در یک جهت صاف می شوند.

اگرچه ممکن است صفحه نمایشگر نو360 درجه ای در گلکسی زد فولد 5 سامسونگ آینده نمایش داده گردد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه می تواند به لطف طراحی لولای مشابه، دارای چین و خطوط کمتر قابل مشاهده باشد. این طراحی آنچه را که بعضی به عنوان لولای U شکل معیوب گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 توصیف نموده اند و چین برجسته ای روی گوشی ایجاد می نماید، اصلاح می نماید. بعلاوه گوشیگلکسی زد فولد 5 را به رقبای گوشی های هوشمند تاشو که دارای چین های کمتر برجسته هستند، مانند اوپو فایند ان 2 و نسل سوم موتورولا رازر شبیه تر می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • معینات کامل گالکسی S23 و S23 پلاس فاش شد

هنوز معین نیست که سامسونگ چه زمانی گوشی زد فولد 5 را عرضه می نماید، اگرچه ما انتظار داریم که این شرکت آن را در کنار گوشی گلکسی زد فلیپ 5در ماه اوت 2023 عرضه کند. در این بین، همه نگاه ها به سری نو سامسونگ گالکسی اس 23 معطوف شده که کمپانی سامسونگ در رویداد آینده گالکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) خود در 1 فوریه امسال عرضه خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 32106

به "نمایشگر گوشی تاشوی نو سامسونگ 360 درجه می چرخد ، لولایی جادویی به شکل قطره آب (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگر گوشی تاشوی نو سامسونگ 360 درجه می چرخد ، لولایی جادویی به شکل قطره آب (تور ارزان قطر)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر گوشی تاشوی نو سامسونگ 360 درجه می چرخد ، لولایی جادویی به شکل قطره آب (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید