پیروزی اینتر و توقف یوونتوس در دیدارهای محبت آمیز

به گزارش چاپار بلاگ، با رجحان اینتر و توقف یوونتوس در دیدارهای محبت آمیز، تیم های ایتالیایی به استقبال آغاز فصل جدید لیگ ایتالیا رفتند.

پیروزی اینتر و توقف یوونتوس در دیدارهای محبت آمیز

به گزارش خبرنگاران، در ادامه نتایج تیم های محبت آمیز باشگاهی قبل از آغاز لیگ های باشگاهی، تیم اینتر که به تازگی سرمربی جدید خود را عوض نموده است در دیداری محبت آمیز سلتیک را برد تا دی بوئر آغاز خوبی در اینتر داشته باشد. دو تیم اینتر و سلتیک در چارچوب رقابت های چمپیونزکاپ و در دیداری محبت آمیز به مصاف هم رفتند. در سرانجام اینترموفق شد با نتیجه 2 بر صفر و با گل های ادر و کاندروا به رجحان برسد.

در دیگر دیدار یوونتوس به دیدار اسپانیول رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید. در این دیدار مانژوکیچ و دیبالا دو گل تیم تورینی را وارد دروازه اسپانیول کردند.

همچنین ناپولی که با رفتن گونسالو ایگواین به نظر می رسید تضعیف شده در یک بازی برتر با نتیجه 4 بر یک بر هرتابرلین غلبه کرد و توانست با برد به استقبال لیگ ایتالیا برود.

همچنین دور دوم جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا ادامه یافت که در یکی از دیددارها اودینزه با نتیجچه 3 بر 2 برابر اسپاتزیا مغلوب شد تا خداحافظی زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 693

به "پیروزی اینتر و توقف یوونتوس در دیدارهای محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اینتر و توقف یوونتوس در دیدارهای محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید