هدیه پرنس ویلیام برای بازیکنان انگلیس

به گزارش چاپار بلاگ، شاهزاده ویلیام با اعضای تیم ملی انگلیس قبل از پرواز به قطر ملاقات کرد.

هدیه پرنس ویلیام برای بازیکنان انگلیس

به گزارش خبرنگاران، قبل از پرواز تیم ملی انگلیس به سوی قطر، شاهزاده ویلیام به تماشا بازیکنان رفت، با تک تک بازیکنان صحبت کرد و خندید و به هرکدام بسته مخصوص به خود را داد. هر یک از بازیکنان شماره پیراهن خود و تاریخچه پشت آن را دریافت کردند.

این هدیه به بازیکنان نشان می دهد که چند بازیکن قبلا در جام جهانی این شماره پیراهن را پوشیده بودند.

هری مگوایر، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در جام جهانی 2018 روسیه پیراهن معروف شماره 6 را پوشیده بود و در قطر هم همین شماره را خواهد پوشید. او با پوشیدن این شماره به زنجیره قدرتمندی که شامل بزرگان انگلیس بابی مور، تری بوچر و جان تری می گردد ادامه می دهد.

جعبه ها بعلاوه شامل پیامی از گرت ساوت گیت بود که مگوایر آن را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت. در این متن آمده است: قطر 2022 شانزدهمین جام جهانی انگلیس است. ما نماینده بیش از 55 میلیون نفر هستیم از هر سن و جامعه ای. قطعا همه کسانی که به شما در رسیدن به این نقطه یاری کردند را به یاد خواهید آورد. پیراهن خود را با افتخار بپوشید و با آغوش باز به استقبال فرصت تاریخ سازی بروید.

شاهزاده هم پیامی برای تیم ملی انگلیس داشت. او گفت: آنچه شما و گرت ساخته اید بسیار خاص است. برای همدیگر بازی کنید، از هم حمایت کنید، از بازی لذت ببرید، و من مطمئن هستم که خیلی پیش خواهید رفت. من اینجا هستم تا به این نکته اشاره کنم که کل کشور پشت شما هستند، همه ما از شما حمایت می کنیم. بروید و لذت ببرید.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 30586

به "هدیه پرنس ویلیام برای بازیکنان انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه پرنس ویلیام برای بازیکنان انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید