تور دبی: امارات میزبان جام باشگاه های دنیا 2021 شد

به گزارش چاپار بلاگ، بر اساس اعلام رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، کشور امارات متحده عربی میزبان جام جهانی باشگاه ها در سال 2021 خواهد بود.

تور دبی: امارات میزبان جام باشگاه های دنیا 2021 شد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه شورای فیفا گفت: جام باشگاه های دنیا اوایل سال 2022 برگزار می گردد. هنوز تاریخ دقیقی وجود ندارد، اما میزبان امارات متحده عربی خواهد بود.

جام دنیای باشگاه در سال 2021 قرار بود اواخر امسال میلادی به میزبانی ژاپن برگزار گردد، اما این کشور به علت شیوع ویروس کرونا از میزبانی این رقابت ها انصراف داد.

جام دنیای باشگاه های دنیا معمولاً در ماه دسامبر برگزار می گردد، اما این دومین سال پیاپی است که به تاخیر می افتد. دوره 2020 این مسابقات ماه فوریه امسال در قطر برگزار گردید.

چلسی پس از قهرمانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، نماینده این قاره خواهد بود، در حالی که حضور الاهلی مصر قهرمان آفریقا نیز در این مسابقات قطعی شده است.

نماینده آمریکای جنوبی یکی از 2 تیم پالمیراس یا فلامنگو است و این دو تیم برزیلی ماه آینده ملاقات در فینال کوپا لیبرتادورس با هم ملاقاتخواهند کرد. نماینده آسیا نیز یا الهلال عربستان و یا پوهانگ استیلرز جمهوری کره خواهد بود که روز 23 نوامبر در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم خواهند رفت.

در آخرین دوره جام باشگاه های دنیا، که در قطر برگزار گردیده بود بایرن مونیخ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

پیش از این چهار دوره از مسابقات جام باشگاه های دنیا به میزبانی امارات متحده عربی برگزار گردیده است که آخرین دوره آن سال 2018 بود که رئال مادرید قهرمان شد.

بیشتر بخوانید

  • انتقاد اینفانتینو از برنامه مسابقات بین المللی
  • فیفا پیش نویس برگزاری 2 سالانه جام دنیای را به کنفدراسیون ها فرستاد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 20074

به "تور دبی: امارات میزبان جام باشگاه های دنیا 2021 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: امارات میزبان جام باشگاه های دنیا 2021 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید