مهدی: خوشبختانه اسکوچیچ به اردوی بلندمدت اعتقاد ندارد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره برگزاری جلسه امروز با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال به رادیو تهران گفت: در جلسه امروز مقدماتی را برای خاتمه لیگ داشتیم و تعاملاتی انجام می گردد. برنامه فصل آینده را هم با اسکوچیچ چک می کنیم تا تداخل کمتری (بین برنامه های باشگاهی و تیم ملی) باشد.

مهدی: خوشبختانه اسکوچیچ به اردوی بلندمدت اعتقاد ندارد

وی اضافه نمود: خوشبختانه شانسی که ما داریم این است که اسکوچیچ خودش در لیگ برتر کار نموده است و از نزدیک با مسائل سرمربیان لیگ درگیر بوده است. ما یک ذهن مشترک داریم. خیلی خوب است که اسکوچیچ حتی به اردوهای بلندمدت هم اعتقاد ندارد. این نکات مثبت است ولی یک جاهایی هم تداخل دارد که داریم برنامه ریزی مجدد انجام می دهیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره انتشار برنامه هفته 22 تا 26 لیگ برتر توضیح داد: تنظیم این برنامه با هماهنگی اسکوچیچ صورت گرفت.

مهدی در واکنش به فشرده بودن مسابقات لیگ تاکید نمود: نمی توانیم برنامه لیگ را عوض کنیم. مسابقات خیلی فشرده است. برگزار نماینده مسابقات هستیم و امیدواریم کلیه عوامل برگزاری هم یاری نمایند تا لیگ را تمام کنیم. حتی اگر یک مسابقه جابجا گردد این نگرانی هست که لیگ به اتمام نرسد.

وی یادآور شد: سال گذشته بارش های زیادی داشتیم که حتی بسیاری از هموطنان دچار مشکل سیلاب شدند. امروز مصوبه ای را به هیات رئیسه سازمان لیگ دادیم. داریم کوشش می کنیم تعویق مسابقات را برداریم و در صورتی که مسائل جوی یا سایر مسائل برای برگزاری یک بازی وجود داشت، آن را به یک زمین بی طرف ببریم. البته هیات رئیسه در حال حدس است و امیدواریم پیشنهادمان تایید گردد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه به نظر می رسد باید برای هر مسابقه به فکر یک استادیوم اضافه بود، گفت: بله همینطور است ولی خود این مسئله هم به خاطر گستردگی کشور و ایاب و ذهاب تیم ها مسئله دیگری است که شاید آن روز نگردد این کار را کرد. اینطور نیست که زیرساخت ها اجازه بدهد یک ساعته به شهر دیگری برسیم بخصوص که در آغاز سال جدید سفرها بیشتر می گردد و تیم ها به سختی می توانند خودشان را مدیریت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2244

به "مهدی: خوشبختانه اسکوچیچ به اردوی بلندمدت اعتقاد ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: خوشبختانه اسکوچیچ به اردوی بلندمدت اعتقاد ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید