ایران یک - کره جنوبی یک، ملی پوشان بازی را به تساوی کشاندند

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم از 22 شهریور ماه به میزبانی تهران شروع شده است و تا 30 شهریور ادامه دارد. تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت 16 در مرحله نیمه نهایی مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی رو در روی کره جنوبی نهاده شد تا برای صعود به فینال کوشش کند.

ایران یک - کره جنوبی یک، ملی پوشان بازی را به تساوی کشاندند

ایگور کولاکوویچ تیم ملی را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمد موسوی، امیر غفور، علی اصفر مجرد و محمدرضا حضرت پور را روانه زمین کرد.

ست نخست؛ 25 بر 22 به سود کره جنوبی

نخستین امتیاز را در این ست ملی پوشان ایران کسب کردند. در این ست دو تیم تا امتیاز 2 برابر پیش رفتند اما در ادامه شاگردان ایگور کولاکوویچ پیروز شدند اختلاف امتیاز را ایجاد و فزونی را از آن خود نمایند تا نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 6 پیروز پشت سر بگذارند. اشتباهات ملی پوشان در ادامه بازی باعث شد تا کره ای ها بازی را در امتیاز 10 برابر و تا امتیاز 14 نیز پایاپای با ایران پیش آیند و در نهایت با کسب دو امتیاز متوالی از سوی بازیکنان ایران دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 14 به سود ایران همراه شد. کره باز هم پیروز شد کار را در امتیاز 17 برابر کند و در امتیاز 19 از ایران پیش افتاد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. در نهایت این ست با فزونی 25 بر 22 به سود کره تمام شد.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

امتیاز نخست در این ست برای کره جنوبی ثبت شد. بازی درابتدا با فزونی کره ای ها همراه بود اما در ادامه سرویس و دفاع خوب ملی پوشان باعث ایجاد 4 اختلاف امتیاز شد تا نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 4 به سود تیم ملی همراه گردد. شاگردان کولاکوویچ در آبشار عملکرد خوبی داشتند و پیروز شدند فزونی خود را در زمین حفظ و دومین تایم استراحت فنی را نیز با پیروزی 16 بر 10 پشت سرگذاشتند. با آغاز بازی کره پیروز شد با کسب سه امتیاز متوالی اختلاف را کاهش دهد تا سرمربی تقاضای تایم استراحت دهد. این وقفه تاثیر گذار بود و مانع از امتیاز گیری کره شد. این ست اما با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد.

در دیگر بازی مشخص نماینده برای فینال دو تیم استرالیا و ژاپن از ساعت 18:30 مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 363

به "ایران یک - کره جنوبی یک، ملی پوشان بازی را به تساوی کشاندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران یک - کره جنوبی یک، ملی پوشان بازی را به تساوی کشاندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید