مراکش حریف احتمالی تیم ملی فوتسال در بازی تدارکاتی

به گزارش چاپار بلاگ، تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به احتمال فراوان در دیداری تدارکاتی به مصاف مراکش خواهد رفت.

مراکش حریف احتمالی تیم ملی فوتسال در بازی تدارکاتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان از چند روز آینده و پس از برگزاری مرحله نخست پلی آف لیگ برتر شروع خواهد شد و ملی پوشان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 در کشور ترکمنستان آماده خواهند شد.

از همین رو و با توجه به اردوی نزدیک به یک ماهه تیم ملی فوتسال پیش از شروع این مسابقات، کادرفنی تیم ملی و کمیته فوتسال به دنبال برگزاری چند بازی محبت آمیز پیش از اعزام تیم به ترکمنستان هستند. در همین زمینه مذاکراتی نیز با چندین کشور اروپایی، آمریکایی و آفریقایی اجرا شده، اما به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در این قاره ها، بیشتر این مذاکرات با بن بست رو به رو شده است.

کمیته فوتسال پس از این اتفاقات با نظر کادرفنی تیم ملی مذاکراتی را با کشور مراکش داشته که هنوز این کشور پاسخ نهایی را به پیشنهاد یادشده نداده است. پیشنهاد تیم ایران برگزاری بازی در تهران و در تاریخ 4 تا 7 فوریه 2020 (15 تا 18 بهمن ماه 1398) است.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ 7 تا 18 اسفند ماه در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه D این مسابقات با تیم های کره جنوبی، عربستان و تایلند هم گروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1971

به "مراکش حریف احتمالی تیم ملی فوتسال در بازی تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکش حریف احتمالی تیم ملی فوتسال در بازی تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید