معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان: حسینی حدود 60 درصد از قرارداد خود را گرفته و بند فسخ ندارد

به گزارش چاپار بلاگ، معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نمی تواند قراردادش را با این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کند.

معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان: حسینی حدود 60 درصد از قرارداد خود را گرفته و بند فسخ ندارد

غلامرضا زمان پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فسخ قرارداد مجتبی حسینی با باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مطابق قانون مدنی، قراردادها لازم الاجرا هستند و تنها با توافق طرفین فسخ می شود. تا به امروز مذاکره ای در این باره نداشتیم و هیچ بندی برای فسخ قرارداد وجود ندارد. اگر هم این قرارداد بند فسخ با شرایط مالی داشته باشد، حسینی حدود 60 درصد از قراردادش را دریافت کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به پرداختی های اخیر نفتی ها به اعضای تیم باشگاه نفت روز پنجشنبه به تمام تعهدات خود نسبت به بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم عمل کرد و حسینی شرایط فسخ قرارداد نداشت. اگر هم یک مربی بخواهد قراردادش را فسخ کند، باید دعوی خود را در کمیته شرایط مطرح کند تا به باشگاه مورد نظر، اخطاریه ای ارسال شود. تا به امروز چنین اخطاریه ای به باشگاه نفت مسجدسلیمان نرسیده است. تا فرایند قانونی فسخ یک قرارداد طی نشود، هیچ قراردادی فسخ نمی شود. اگر حسینی به ذوب آهن برود، از او و باشگاه ذوب آهن شکایت می کنیم.

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد زمزمه هایی مبنی بر پیوستن مجتبی حسینی به ذوب آهن و بند 100 میلیون تومانی حسینی برای فسخ قرارداد خاطرنشان کرد: در صورتی که شرایط قانونی برای فسخ طی نشود، باشگاه نفت از ذوب آهن و مجتبی حسینی شکایت می کند و او مربی ماست. اکنون قرارداد مقابل من است و بند 100 میلیون تومانی در آن نمی بینم.

زمانپور در پایان گفت: 40 درصد از قرارداد حسینی باید به عنوان پیش پرداخت به او داده می شد که این رخ داد. همچنین تا پایان نیم فصل اول این دریافتی باید به 60 درصد می رسید که ما این رقم را به 60 درصد رساندیم. به همین دلیل مجتبی حسینی حقی برای فسخ قرارداد نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13848

به "معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان: حسینی حدود 60 درصد از قرارداد خود را گرفته و بند فسخ ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان: حسینی حدود 60 درصد از قرارداد خود را گرفته و بند فسخ ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید