مسائل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آنالیز شد

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور در واحد اشکذر از نزدیک در جریان مسائل این واحد دانشگاهی نهاده شد.

مسائل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آنالیز شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از اشکذر، معصومه طباطبایی به همراه سیدابوالقاسم میرحسینی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بازدید کردند.

در جلسه ای که با حضور هئیت رئیسه و اعضای هیئت علمی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار گردید، درباره مسائل و مسائل این واحد دانشگاهی بحث و گفتگو شد.

امتحانات انتها ترم با موفقیت به شیوه مجازی به انتها رسید

محمود دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر هم به تشریح شرایط این واحد دانشگاهی پرداخت و گفت: برای نخستین بار امتحانات انتها ترم این واحد دانشگاهی به صورت مجازی و با موفقیت برگزار گردید.

در ادامه هریک از معاونان و اعضای هیئت علمی مسائل و مسائل حوزه کاری خود را با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در میان گذاشتند.

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از سال 1381 تأسیس شده و 950 دانشجو و 20 رشته فعال در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی و در گروه های آموزشی علوم فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر دارد.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7342

به "مسائل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید