محدودیتی برای حمایت از استارت آپهای فعال حوزه شهری وجود ندارد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی وحدت در حاشیه رویداد ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه مدیریت پسماند شهری که امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد به خبرنگاران گفت: امروز شاهد یکی از رویدادهایی هستیم که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی بوده که می تواند به معرفی فرصت های پسماند در حوزه شهری منجر شود و توسط استارت آپها و شرکتهای دانش بنیان مورد پیگیری قرار بگیرد.

محدودیتی برای حمایت از استارت آپهای فعال حوزه شهری وجود ندارد

وی اضافه کرد: این نوع نگاه به توانایی شرکت های دانش بنیان که با هزینه کمتر و فرصت بیشتر به حل معضلات بپردازند، ارزشمند است؛ شرکت های دانش بنیان و استارت آپها می توانند به حوزه مدیریت شهری ورود پیدا کنند این امر امکان درامدزایی را در اختیارشان قرار خواهد داد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: این صندوق می تواند ظرفیت های کامل را در این زمینه فعال کند؛ به صورتیکه معضلات از سوی شهرداری مطرح و توسط شرکت های دانش بنیان و استارت آپها پیگیری شود و از سوی دیگر صندوق نوآوری در راستای اجرای آن حمایت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که میزان بودجه برای این استارت آپها و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی محدودیتی برای تأمین بودجه استارت آپهای فعال در زمینه مدیریت شهری ندارد.

وی گفت: در حال حاضر 500 شرکت دانش بنیان و استارت آپ در این زمینه فعالیت می کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی بستر را علاوه بر این شرکتها، برای شرکتها و استرات آپهای دیگر فراهم می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 34

به "محدودیتی برای حمایت از استارت آپهای فعال حوزه شهری وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتی برای حمایت از استارت آپهای فعال حوزه شهری وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید