لیگ برتر فوتبال، استقلال با یک لشگر غایب برابر سایپا، تلاش سپاهان برای پس دریافت رتبه دوم

به گزارش چاپار بلاگ، در ادامه هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، امشب سه دیدار برگزار می شود که در مهم ترین بازی، استقلال میزبان سایپا خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال، استقلال با یک لشگر غایب برابر سایپا، تلاش سپاهان برای پس دریافت رتبه دوم

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال امشب (دوشنبه) با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان می رسد که در مهم ترین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای سایپا خواهد بود.

سپاهان - گل گهر

پس از شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان، سپاهان این شانس را پیدا کرد که همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند، اما شهر خودرو شب گذشته تیم ذوب آهن را شکست داد تا شاگردان امیر قلعه نویی یک رده سقوط کنند. سپاهان تیمی بود که ابتدای فصل جزو شانس های اصلی قهرمانی بود، اما به یک باره امتیازات زیادی را از دست داد تا اکنون فاصله امتیازی اش با پرسپولیس 13 امتیاز باشد. کار سپاهان برای قهرمانی خیلی سخت است، اما آنها همچنان امید دارند که از لغزش احتمالی پرسپولیس استفاده کنند. شاگردان قلعه نویی در روزهایی که برخی تیم ها دنبال کناره گیری از لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا بودند، بدون سر و صدا تمرینات خود را پیگیری کردند تا بتوانند در فرم خوبی قرار بگیرند.

گل گهر سیرجان تا قبل از تعطیلات لیگ برتر شرایط خوبی داشت و در آخرین بازی خود پیروز شد استقلال را در سیرجان شکست دهد، اما وقفه لیگ شاید مانع بزرگی برای این تیم باشد. گل گهر که با 19 امتیاز در رده سیزدهم است، می خواهد در زمین سپاهان دست به کار بزرگی بزند و با دریافت امتیاز به شرایط خودش در جدول بهبود ببخشد.

فولاد - ماشین سازی

فولاد دیدار معوقه هفته هفدهم خود برابر استقلال را برد تا کارش برای ادامه بازی ها راحت تر شود. اگر چه کار فولاد برای قهرمانی سخت است، اما آنها با تیم دوم جدول فقط 2 امتیاز فاصله دارند، بنابراین رویای رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست. فولادی ها خوب می دانند که اگر ماشین سازی را شکست دهند، بهترین فرصت را برای قرار دریافت در کورس کسب سهمیه خواهند داشت. فولاد با 36 امتیاز در رده پنجم واقع شده است.

ماشین سازی با 24 امتیاز در رده دهم ایستاده و نه انگیزه ای برای صعود به رده بالاتر دارد و نه هراسی از سقوط. تیمی که تحت مالکیت زنوزی است و به تازگی نیز از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. باید دید انگیزه های ماشین سازی در ادامه لیگ برتر چه خواهد بود.

استقلال - سایپا

مهم ترین بازی امشب، در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، جایی که استقلال بدون فرهاد مجیدی باید به مصاف سایپا برود. استقلال بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر را به فولاد خوزستان باخت و این شکست تبعات زیادی برای آبی پوشان داشت. علی کریمی و عارف غلامی اخراج شدند و مجیدی نیز با سیدمهدی سیدعلی داور میدان درگیر شد. درگیری ها به بعد از بازی نیز کشیده شد و سرمربی استقلال صحبت هایی را در صفحات مجازی مطرح نمود که ممکن است او را وارد چالش جدی کند.

امیرارسلان مطهری، مرتضی تبریزی، رضا آذری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان مصدوم هستند و شیخ دیاباته نیز به فرانسه سفر کرده است. کریمی و غلامی هم به دلیل اخراج در دیدار قبل، غایب خواهند بود.

استقلال برای اینکه همچنان امیدش را به قهرمانی حفظ کند یا حداقل سهمیه آسیا را بگیرد، چاره ای جز برنده شدن مقابل سایپا ندارد، اما مجیدی در خط حمله با کمبود بازیکن روبه رو است و شاید مجبور شود از محمد دانشگرِ مدافع در کنار مهدی قائدی استفاده کند. استقلال با 36 امتیاز در جایگاه پنجم واقع شده است.

سایپا هم امیرحسین حسین زاده، بازیکن جوان خود را به دلیل مصدومیت از دست داده و یک بازیکن این تیم نیز به کرونا مبتلا شده است. اگر چه سایپا با 19 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده، اما ابراهیم صادقی، سرمربی این تیم گفته که امروز برای استقلال حریف سرسختی خواهند بود.

برنامه بازی های امشب به شرح زیر است:

دوشنبه 9 تیرماه

سپاهان- گل گهر سیرجان، ساعت 20:45، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

داوران: امیر عرب براقی - رحیم حاجیلو - محسن بابایی - روح الله شریفی

ناظر: علیرضا کهوری

فولاد خوزستان - ماشین سازی تبریز، ساعت 21، ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان

داوران: سیدرضا مهدوی - امیررضا آشور ماهانی - حمید سبحانی - احمد محمدی

ناظر: حسن کامرانی فر

استقلال - سایپا، ساعت 21، ورزشگاه آزادی

داوران: پیام حیدری - سعید علی نژادیان - علی اکبر نوری - رضا عادل

ناظر: بهرام پیما

نتایج بازی های روز گذشته به شرح زیر است:

تراکتور صفر - نساجی مازندران یک

شهر خودرو 2 - ذوب آهن یک

صنعت نفت آبادان 2 - پارس جنوبی صفر

شاهین بوشهر 2 - نفت مسجدسلیمان 2

پیکان یک - پرسپولیس 3

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7022

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال با یک لشگر غایب برابر سایپا، تلاش سپاهان برای پس دریافت رتبه دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال با یک لشگر غایب برابر سایپا، تلاش سپاهان برای پس دریافت رتبه دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید