خبر خوش از اصفهان به هند رسید؛ پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر

به گزارش چاپار بلاگ، پرسپولیسی ها حالا با عنوان صدرنشین لیگ برتر ایران پا به رقابت های آسیایی می گذارند.

خبر خوش از اصفهان به هند رسید؛ پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر امروز تیم های سپاهان و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با نتیجه 0 بر 0 به سرانجام رسید. سپاهان با دو امتیازی که امروز از دست داد، صدر جدول را از دست داد و پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر شد.

پیش از شروع بازی های هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس با 38 امتیاز در رتبه دوم و سپاهان با 40 امتیاز در رتبه نخست جدول حضور داشت. پرپسولیس این هفته پیروز شد با دو گل نساجی را شکست دهد ولی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان محمود فکری امتیاز از دست داد. هر دو تیم در حال حاضر 41 امتیازی هستند ولی پرسپولیس به دلیل تفاضل گل بهتر (تفاضل گل پرسپولیس: 17، تفاضل گل سپاهان: 16) صدرنشین لیگ برتر شده است.

پرسپولیسی ها ساعت ها برای پرواز به هند معطل شدند و برای ورود به این کشور و دریافت ویزا هم مسائل زیادی را پشت سر گذاشتند. در آنجا هم پرسپولیسی ها تست کرونا دادند ولی جواب تست آن ها با حاشیه های زیادی همراه بود. اخبار ضد و نقیضی که از گوای هند در مورد جواب تست کرونای پرسپولیسی ها به گوش می رسید، باعث ایجاد استرس بین بازیکنان و اعضای کادر فنی شده بود و نکته جالب اینکه به دلیل شرایط بحرانی در کشور هند از لحاظ کرونا، جواب تست ها بسیار دیر تعیین شد.

با این حال امروز یک خبر خوش شاید تمام خستگی ها را از اردوی پرسپولیسی ها را دور کرد و باعث شد این تیم با روحیه بالایی بازی های آسیایی را شروع کند. توقف سپاهان به معنای صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر بود. حالا پرسپولیس در رقابت های آسیایی با عنوان صدرنشین لیگ ایران پا به رقابت ها می گذارد و این تا سرانجام بازی های مرحله گروهی هم ادامه خواهد داشت چرا که در این مدت بازی های لیگ برتر برگزار نخواهد شد.

شاید در این مدت پرسپولیسی ها دچار مسائل و حاشیه های زیادی برای سفر به هند شدند ولی قطعا توقف امروز سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان و صدرنشینی آن ها، بهترین خبر ممکن برای اردوی سرخ پوشان پیش از شروع بازی های مرحله گروهی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14621

به "خبر خوش از اصفهان به هند رسید؛ پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش از اصفهان به هند رسید؛ پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید