قلعه نوعی درنشست با خبرنگاران مازندرانی شرکت نکرد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حاضر نشدن سرمربیان تیم های میهمان درقائمشهر در بازی های این فصل ونیز فصل گذشته به یک عادت بد وتکراری تبدیل شده واین شرایط گلایه خبرنگاران مازندرانی را نیز درپی داشته است.

قلعه نوعی درنشست با خبرنگاران مازندرانی شرکت نکرد

درحالی که هیت فوتبال قائمشهر ودست اندرکاران نشست خبری پیش از بازی تیم نساجی ومیهمانان این تیم به مازندران را برنامه ریزی وبه اطلاع خبرنگاران می رسانند، حاضر نشدن آنها درنشست های خبری درساعت های اعلام شده، نوعی توهین به جامعه خبری قلمداد می گردد.

درهمین حال شماری ازخبرنگاران مازندرانی حاضر درنشست های خبری که دست شون از حضور مربیان تیم های میهمان نساجی در قائمشهر خالی بوده، از کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر، خواهان اعمال شرایط انضباطی و تنبیهی برای مربیانی که درنشست های خبری برای پاسخگویی به رسانه ها وافکارعمومی غیبت می نمایند، شدند.

هفته گذشته نیز نشست خبری اندرا استراماچونی سرمربی استقلال تهران به همین دلیل تاخیر در آمدن کاروان آبی پوشان به قائم شهر ، لغو شده بود.

تیم های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان درچارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 عصر پنجشنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

تا سرانجام هفته دوازدهم این رقابتها تیم سپاهان اصفهان با انجام 11 مسابقه و23 امتیاز صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است وتیم نساجی مازندران هم با همین تعداد بازی و کسب 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1421

به "قلعه نوعی درنشست با خبرنگاران مازندرانی شرکت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نوعی درنشست با خبرنگاران مازندرانی شرکت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید