استراماچونی دوباره نمره ای ضعیف از کالچو مرکاتو گرفت

به گزارش چاپار بلاگ، سایت معروف ایتالیایی، دوباره نمره ضعیفی به عملکرد آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال داد.

استراماچونی دوباره نمره ای ضعیف از کالچو مرکاتو گرفت

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو به روال عادی هر هفته خود، بهترین و بدترین های نمایندگان فوتبال ایتالیا اعم از بازیکنان و سرمربیان شاغل در خارج از این کشور را معرفی کرد که در این بین نام آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال هم در جمع بدترین های هفته دیده می شود.

کالچو مرکاتو ضمن اشاره به تساوی 2-2 تیم فوتبال استقلال در خانه ذوب آهن در هفته پنجم لیگ برتر ایران که این تیم را رده سوم از پایین جدول قرار داد، به استراماچونی نمره 5.5 را که نمره ضعیفی به شمار می رود، داده است. سرمربی پیشین اینتر در پی شکست یک بر صفر تیمش در دربی تهران هم از این سایت نمره 5 گرفته بود.

فابیو کاناوارو، سرمربی گوانجو اورگراند چین و آنخلو اوگبانا، مدافع وستهام هم نمره 5 را از این سایت گرفتند تا نام شان به همراه سرمربی 43 ساله استقلال در جمع بدترین لژیونرها و سرمربیان شاغل در خارج از ایتالیا قرار بگیرد.

برترین های هفته هم جورجینیو، هافبک چلسی با کسب نمره 7.5، جوزپه سانینو، سرمربی تیم بوداپست هانود مجارستان با کسب نمره 6.5 و مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن با کسب نمره 6 بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 446

به "استراماچونی دوباره نمره ای ضعیف از کالچو مرکاتو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی دوباره نمره ای ضعیف از کالچو مرکاتو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید